R Rejäl skrev:
Men återigen varken jag eller Fairlaine har skrivit det vad är det med dig kan du läsa din dumme fan?
Du verkar fruktansvärt korkad.Om 54 åringen tycker det är okej att skjuta ihjäl kvinnas katt varför skulle inte kvinnan göra motsvarande?Skulle 54 åringen tycka att det är okej lösning tror du verkligen det.

Nu börjar det bli underhållande...

• Haha
  • Gilla
Rejäl och 1 till
  • Laddar…
R
V växelventil skrev:
Du verkar fruktansvärt korkad.Om 54 åringen tycker det är okej att skjuta ihjäl kvinnas katt varför skulle inte kvinnan göra motsvarande?Skulle 54 åringen tycka att det är okej lösning tror du verkligen det.
Kan du svar på min fråga? Vart har jag påstått detta?

R
mikethebik mikethebik skrev:
Nu börjar det bli underhållande...
Han är ju sjuk🤣

R Rejäl skrev:
Han är ju sjuk🤣
Ni får nog ta en delad "ära" av pajkastningen...

“Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.”
Henry Thomas Buckle

Varför ville kvinnan ha 2000 kr? Ligger en hund begraven här

P Paxman skrev:
[länk]

Den som känner igen sig får ta åt sig...jag tar inte ställning. 😆
Mark Twain var duktig på sådant, just det citatet har jag använt många gånger, inte minst på det här forumet.

Nissens
Microkatten Microkatten skrev:
And here we go again...
Men du tycker att det är helt ok förstås.
Vissa människor har empati, andra inte.

R

“Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.”
Henry Thomas Buckle
Eller hur alltid lätt o komma in i slutet av en diskussion🤣

Henry Thomas Buckle
Blir lätt så folk som inte har eller haft katter vet tametusan mer om våra egna katter än vad vi själva vet.

TheImprovisor
D Daniel 109 skrev:
När jag läser källan får jag det till att förvildade katter ska bort. De får man skjuta.
Vad jag vet är det inte ett stort problem i Sverige.
Förvildade, övergivna katter är ett stort problem i Sverige. Alla katthem är fulla till bristningsgränsen.

• Gilla
Bådablir9
  • Laddar…
Nissens
useless useless skrev:
Minst 12 gånger har du beskyllt katterna för att plåga ihjäl fåglar. Hur vet du att alla fåglar plågas ihjäl?
Jösses, det är klart att katterna gör det, men det är 100% ägarnas ansvar. Ser du inte att jag skrivit det gång på gång??

Katterna har inget ansvar för att ägarna släpper ut dem. Men du tycker något annat?

R
V växelventil skrev:
Blir lätt så folk som inte har eller haft katter vet tametusan mer om våra egna katter än vad vi själva vet.
Du är sjuk så är det bara🤣

R Rejäl skrev:
Du är sjuk så är det bara🤣
Skriver han som aldrig haft någon katt men vet allt om katter.🙄

Redigerat:
  • Gilla
Elektra
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.