1 197 324 läst · 5 418 svar
1197k läst
5,4k svar
Coola arkitektritade hus till salu
Nej - kåken är byggd från grunden 2006.Micke_vb skrev:Skulle tro att det är en gammkåk man har renoverat i den utsträckning att man kallar det byggår 2006. Vi hade samma sak här där jag bor en nyproducerat hus byggt 2007, det var ett gammalt dagis man hade flytttat från ett samhälle 8 mil härifrån som var 12 år gammalt...:eek:
Men visst såg det ut att kunna bli ett billigt boende där i Piteå....
En arbetskompis var förbi och tittade på huset. Han hade för avsikt att flytta det till en centralare plats. Han lyckades titta in bakom en STENI-skiva som stod mot torpargrunden och döm om hans förvåning när han endast ser fyra ( 4 ! ! ! ) plintar under huset!!!
Medlem
· Stockholm
· 483 inlägg
Luktar som om man velat ha top-notch men bara haft hälften av pengarna.
Lite grann som en cowboy-stad eller som en hotell-lobby i London, fin fasad men innanför ser det värre ut.
Lite grann som en cowboy-stad eller som en hotell-lobby i London, fin fasad men innanför ser det värre ut.
Hahaha...allts inte bara jag som tokreagerade p den fasansfulla avlopssdragningen i badrummet...men hallå???? HUR kan någon tillåta att det blir sådär? Hantverkare utan yrkesstolthet ???
Njae. Det där känns inte som ett kul hus. Med all respekt för den som äger det hela men jag fick känslan av ett mindre lyckat köpcentrum som inte lyckats hyra ut butikslokaler....30 meter lång hall...varför?
Men gammelkåken i Hammerdal vill jag ha...
Njae. Det där känns inte som ett kul hus. Med all respekt för den som äger det hela men jag fick känslan av ett mindre lyckat köpcentrum som inte lyckats hyra ut butikslokaler....30 meter lång hall...varför?
Men gammelkåken i Hammerdal vill jag ha...
Den här kåken skulle nog passa mig:
http://www.objektinfo.se/prospekt/1214/DOCQFWS8FYTUNCLLV64RY71.PDF
http://www.objektinfo.se/prospekt/1214/DOCQFWS8FYTUNCLLV64RY71.PDF
Nu ska du inte bjuda mot mig. Jag ser mig redan ståendes på slottstrappen...med stor mage och dragandes i hänglsena och nöjt meddela "Allt det jag ser är mitt"Herr_JT skrev:
....fast det är nog bara en dröm. Skulle jag köpa det så blev det väl magert på bordet och jag skulle ha fullt sjå att orka hålla mig ståendes för att kunna sucka "Allt detta äger banken och jag är bankens slav"
Medlem
· Södermanland
· 206 inlägg
Medlem
· Södermanland
· 206 inlägg