1 794 412 läst · 5 850 svar
1794k läst
5,9k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Tro mig, jag har letat.. Sista gången jag såg dem var i Juli, då skulle jag ta MC:n till jobbet, men batteriet var slut.. Nu i några veckor har jag storstädat garaget, men inga nycklar.. *snyft*Immobil skrev:
Får åka o köpa ett ryggskydd så kanske jag hittar nycklarna..
Tack för tipset. Jag ringde Lidls kundtjänst och de sa att kampanjprodukterna normalt skickas tillbaka från butikerna om de inte har blivit sålda inom 1 månad. Och i fallet med borrhammaren så sade de att det var ca 2 månader sedan den sist var på erbjudande och den skulle inte komma igen inom de närmaste två veckorna (längre fram än så kunde de inte ge besked om). Typiskt... jag som skulle behöva borrhammaren omedelbums!Immobil skrev:
Sånn er det dessverre. Finner du noe på lidl må du nesten ta det der og da om du tror du kan få bruk for det.
Men det må da vel finnes noen som ikke er så veldig mye dyrere som kan gjøre denne jobben et annet sted?
Men det må da vel finnes noen som ikke er så veldig mye dyrere som kan gjøre denne jobben et annet sted?
Jag vet dock inte om någon av Julas billiga borrhammare uppfyller kravet som jag angav i den här tråden?: http://www.byggahus.se/forum/verktyg-maskiner-fordon/113640-lasa-fast-chuckens-laege-pa-borrhammare.html
Kan inte svara för de ferm maskiner som jula säljer nu, men den ferm borrhammaren som jag har (drygt två år gammal, modellen finns inte kvar) har jag bilat och borrat med
http://www.lidl.se/cps/rde/xchg/lidl_se/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=7525
Jag tycker att det finns en del grejer som ser intressanta ut. Borrsatsen med gängtappar, batteriladdaren och spikpistolen.
Någon som har en uppfattning om hur långa spikar man kan använda till spikpistolen?
Jag tycker att det finns en del grejer som ser intressanta ut. Borrsatsen med gängtappar, batteriladdaren och spikpistolen.
Någon som har en uppfattning om hur långa spikar man kan använda till spikpistolen?
Redigerat:
Produkter som diskuteras: "dyckert"
Dyckert
Dyckertspikar är särskilt utformade med ett koniskt format spikhuvud, vilket gör att de kan sjunka in i materialet efter infästning. Denna funktion gör att spikhuvudet blir nästan osynligt efter infästning, vilket gör dyckertspikar till ett
Läs mer
Idag slog jag till på 3 st 6kg pulversläckare som säljs på Lidl från 4:e jan och veckan ut för 299 kr styck. Jag bekymrar mig inte för kvalitén, eftersom jag tror att det är så reglerat med regulatoriska krav inom EU vad gäller egenskaper för släckare.
Jula och Biltema tar 499 kr för en liknande släckare.
Jula och Biltema tar 499 kr för en liknande släckare.
Jag köpte Lidl's 6kg pulversläckare för 3-4 år sedan, den är "Made in Germany" klart och tydligt, är de fortfarande det?ClasseClas skrev:
Tack och lov har jag inte haft användning för den ännu...