80 455 läst · 1 083 svar
80k läst
1,1k svar
Och där rök 60-öringen!
Subventioner skall ges där de gör nytta. 60-öringen gör ingen nytta.G Grannens Häck skrev:
Man kan ifrågasätta RUT också, men det ger definitivt mer nytta än 60-öringen.
Skatteverket nekade mig RUT-avdrag för robotdammsugaren Roboten är bättre än städfirman - den dokumenterar vad den städat och städar varje dag i veckan utan att sjukanmäla sig eller sno sprit ur skåpet.G Grannens Häck skrev:
Skola, sjukvård och barnomsorg är väl vettiga exempel.
Ja det behövs elproduktion. Pålitlig sådan.D djac skrev:
Inte intermittent kraft.
De flesta förbrukningskurvor jan-dec ser ut som ett U, skulle gärna se fakta på det du säger.
Har du ens försökt ta reda på det?S Snikhol skrev:
Enklast är att börja med svenska kraftnät.
Edit: anledningen till mitt något indignerade svar är att den frågan har diskuterats flitigt här och du ger luft åt den mest osakliga hållningen så jag misstänkte att du bara köpt den rakt av från propagandan, utan att ens kolla det grundläggande?
Det låter som att en robot är rätt väg att gå. Kanske en snickare kan montera en sådan för 6990kr inkl ROT. Givetvis exkl. robot i det priset. Vi måste stödja våra snickare.S sjoelund skrev:
Ja, framför allt finansierar det ett skuggsamhälle som tillsammans med välfärdsbedrägerier håller uppe den organiserade brottsligheten, som i sin tur kan användas som motivation för ökad kontroll och övervakning, toppen!S Snikhol skrev:
jo jag googlade nu, men jag hittade faktiskt inget som styrker det du sa. Så skicka gärna länk om du vill.D djac skrev:Har du ens försökt ta reda på det?
Enklast är att börja med svenska kraftnät.
Edit: anledningen till mitt något indignerade svar är att den frågan har diskuterats flitigt här och du ger luft åt den mest osakliga hållningen så jag misstänkte att du bara köpt den rakt av från propagandan, utan att ens kolla det grundläggande?
Jag var hos läkaren igår och gjorde en undersökning med MR.
När jag skulle betala mina hundralappar för besöket så blev jag så j-vla förbannad och sa att här ska inte subventioneras utan hela beloppet ska givetvis betalas på stående fot. Det kostade bara 28000kr och jag är stolt över att inte grannen ska behöva bekosta mina sjukdomar.
När jag skulle betala mina hundralappar för besöket så blev jag så j-vla förbannad och sa att här ska inte subventioneras utan hela beloppet ska givetvis betalas på stående fot. Det kostade bara 28000kr och jag är stolt över att inte grannen ska behöva bekosta mina sjukdomar.