54 387 läst · 530 svar
54k läst
530 svar
Postnord och brevutdelning - hotar att sluta dela ut
Genom att diskutera med dom om att det är den vettigaste lösningen, samt att försäkra sig om att man pratar med en person som har kunskap och befogenheter inte någon i växeln eller i kundtjänsten bara..Alfredo skrev:
Tror du verkligen att alla brevlådor sitterKeiller skrev:
” fel”? Tror att du tänkte lite fel nu
Allvetare
· Tullinge
· 6 003 inlägg
Jag tror vi ska vara försiktiga med rätt eller fel. Varken du eller jag kan bestämma om TS tycker rätt eller fel. Det finns ingen anledning att ifrågasätta ts uppgifter.R Rejäl skrev:
Om du har andra erfarenheter så har du din fulla rätt till det. Du ska inte heller bli ifrågasatt. På samma sätt som ts inte ska behöva bli ifrågasatt.
Jag tycker att man alltid ska utgå från att ts alltid har rätt i det han skriver
Vi tycker olika i denna fråga helt enkelt, men om du anser att TS sköter sig och har uppfattat allt rätt så är det din åsikt..Bananskalare skrev:Jag tror vi ska vara försiktiga med rätt eller fel. Varken du eller jag kan bestämma om TS tycker rätt eller fel. Det finns ingen anledning att ifrågasätta ts uppgifter.
Om du har andra erfarenheter så har du din fulla rätt till det. Du ska inte heller bli ifrågasatt. På samma sätt som ts inte ska behöva bli ifrågasatt.
Jag tycker att man alltid ska utgå från att ts alltid har rätt i det han skriver
Allvetare
· Tullinge
· 6 003 inlägg
Så är det! Om jag skulle tycka ts gjorde fel så skulle jag sagt det. Med tanke på att ts är den som har kontakt med postnord så vet vi inte dialogen. Men om du tror att du kan hjälpa ts, så det jättebra! Men vi måste utgå från ts kommer med korrekt information. Det är ett faktum att ts upplever att det finns en problem situation med postnord. Ts har försökt ha en dialog med postnord. ts har kommit med egna förslag. Enligt de uppgifter ts delgett oss.R Rejäl skrev:
Vad är det du ifrågasätter?
Du får självklart tycka att postnord är jättebra och att du har svårt att förstå att någon är kritisk. Men kan vara bra att kunna motivera ens egna åsikter ibland.
Du måste nog hitta en annan angrepps väg.
Dina åsikter är lika viktiga som någon annans åsikter. De ska respekteras. Men du måste samtidigt respektera andra.
Det låter som att du har många fra tips! Hjälp ts. Men utgå från den situation vi har samt vad som gjorts.
Vet du vad din skrivelse förstår jag inte alls..Bananskalare skrev:Så är det! Om jag skulle tycka ts gjorde fel så skulle jag sagt det. Med tanke på att ts är den som har kontakt med postnord så vet vi inte dialogen. Men om du tror att du kan hjälpa ts, så det jättebra! Men vi måste utgå från ts kommer med korrekt information. Det är ett faktum att ts upplever att det finns en problem situation med postnord. Ts har försökt ha en dialog med postnord. ts har kommit med egna förslag. Enligt de uppgifter ts delgett oss.
Vad är det du ifrågasätter?
Du får självklart tycka att postnord är jättebra och att du har svårt att förstå att någon är kritisk. Men kan vara bra att kunna motivera ens egna åsikter ibland.
Du måste nog hitta en annan angrepps väg.
Dina åsikter är lika viktiga som någon annans åsikter. De ska respekteras. Men du måste samtidigt respektera andra.
Det låter som att du har många fra tips! Hjälp ts. Men utgå från den situation vi har samt vad som gjorts.
Allvetare
· Tullinge
· 6 003 inlägg
Allvetare
· Tullinge
· 6 003 inlägg