710 579 läst · 10 993 svar
711k läst
11,0k svar
Allt om bilen
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 299 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 299 inlägg
Idag har jag bytt hjullager fram på pendlarbilen.
/ P
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
/ P
Renoverare
· Värmland
· 789 inlägg
Hur kan ett så stort företag som Ford misslyckas så överjävligt? Att man inte lyckas tjäna massa pengar i början är väl en grej, men att förlora 1.440.000kr PER BIL 😳
https://carup.se/ford-river-elbilslofte-bensinbilar-blir-kvar/#:~:text=Ford gör enorma förluster på,för att fortsätta med förbränninsgsmotorer.
https://carup.se/ford-river-elbilslofte-bensinbilar-blir-kvar/#:~:text=Ford gör enorma förluster på,för att fortsätta med förbränninsgsmotorer.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 138 inlägg
Beror väl på hur man räknar, antar att det handlar om investeringskostnader som nu slås ut på ett färre antal bilar.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 138 inlägg
Carup är väl elbilssvängens aftonbladet. Allt som gäller idag är klick.
Men att Mach-E inte går som önskat är väl föga förvånat, har inte ens hört någon nämna den när de funderar på att skaffa elbil. Oftast är det Tesla, VW eller Kia.
Men att Mach-E inte går som önskat är väl föga förvånat, har inte ens hört någon nämna den när de funderar på att skaffa elbil. Oftast är det Tesla, VW eller Kia.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 138 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 299 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 299 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 299 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 299 inlägg
I helgen fick min Chrysler komma ut i friska luften.
Tanken var att jag skulle plockat ut den förra helgen men då ville den inte gå igång. 😕
Utrustade med lite mer verktyg och mätinstrument så blev det nytt försök nu i helgen.
Konstaterades rätt snabbt att det saknades gnista förutom att det kunde komma en liten gnista precis när jag vred av tändningen.
Byte av tändmodul som jag hade en liggandes i reserv sedan många år gjorde gott och då small 440'n igång rätt omgående.
/ P
Tanken var att jag skulle plockat ut den förra helgen men då ville den inte gå igång. 😕
Utrustade med lite mer verktyg och mätinstrument så blev det nytt försök nu i helgen.
Konstaterades rätt snabbt att det saknades gnista förutom att det kunde komma en liten gnista precis när jag vred av tändningen.
Byte av tändmodul som jag hade en liggandes i reserv sedan många år gjorde gott och då small 440'n igång rätt omgående.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
/ P
Medlem
· Korpilombolo
· 3 346 inlägg
Om man vill kolla kompressionen på en gammal fyrcylindrig engelsk bil, duger biltemas provare 15-1393 eller är det bortkastade 459 kronor? Gissar att en verkstad tar mer betalt för att prova?
Medlem
· Korpilombolo
· 3 346 inlägg
Finns det förresten några MGB-ägare här på byggahus? 😀