1 794 522 läst · 5 850 svar
1795k läst
5,9k svar
Lidl verktyg denna vecka.
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 893 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 893 inlägg
Vet inte om Lidl kör med ”vanliga” gängor i sina skruvstäd men vanligtvis brukar väl skruvstäd ha trapetsgänga, finns muttrar även till sådant men inget man hittar på närmaste bygglada skulle jag gissa…
Storleken har jag ingen input på tyvärr
/U
Storleken har jag ingen input på tyvärr
/U
Nej, närmast något som man får be någon svarva iordning och då kan man ju helt enkelt ta med sig stången och be dem mäta så att det blir rätt från början.
Kolla om någon här passar: https://www.wiberger.se/produkt/trapetsstaang
De är sjukt trevliga på telefon och det brukar alltid gå att hitta annat kul där.
De är sjukt trevliga på telefon och det brukar alltid gå att hitta annat kul där.
H hyggabus skrev:
Japp, precis, lager tömning. Åtminstone de två butikerna jag brukar handla i har varit knökade med verktyg från tidigare kampanjer den senaste tiden. Så stor chans att gå hem med något nytt verktyg bakom mjölkpaketet...pacman42 skrev:
Äger inte exakt den som säljs denna veckan, men köpte PKLL 10 B3 för något år sedan. Inte verktyget man använder dagligen, men de gånger den åker fram är jag glad att jag har den. Funkar bra inomhus på ett par (5-6) meters avstånd. Funkar säkert bra på längre avstånd, men har inte haft behov av det.kashieda skrev:
Mätt noggrannhet och diffar inte mätbart över 4-5 meter (tog slang med vatten och mätte den horisontella lasern).
Så ja,frågar du mig är det mycket laser för pengarna