4 369 128 läst · 32 117 svar
4369k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Renoverare
· Värmland
· 791 inlägg
Varför prima 2 gånger redan nu om du skall spackla på lördag?
Renoverare
· Värmland
· 791 inlägg
Ja så brukar de vara 48 timmar, då hinner elektrikerna dit å lägga kabel , men jag brukar bara prima 2 gånger när det skall ligga industri , där av min fundering varför 2 gånger 😁
Istället för att byta krankäglan föreslog flera här på BH att byta kranen så nu är det gjort!
Gängorna gick inte min väg så den får sitta så här. Funktionen finns där i varje fall och är tät.
Gängorna tar i botten så jag kan dra HÅRT en 1/8-dels varv men känner att jag drar sönder något då.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Gängorna gick inte min väg så den får sitta så här. Funktionen finns där i varje fall och är tät.
Gängorna tar i botten så jag kan dra HÅRT en 1/8-dels varv men känner att jag drar sönder något då.
Lina upp gängorna, lin och locherpasta och stanna rakt 5/6 varv innan det stoppar. 😉
Är det en kran man inte är på så ofta så känns det väl som att det kan funka bra det där också, jag skulle dock vara lite nojig över slangen. Känns som att den ska ta lite stryk av att hänga sådär. Men det kanske bara är jag som inte vet bättre?FreQa skrev:
Slangen håller nog, ingen skillnad på den kröken och kröken bakom maskinen?
(Sen kommer det ju med en ny med nästa tvättmaskin...🙄 )
(Sen kommer det ju med en ny med nästa tvättmaskin...🙄 )