4 400 971 läst · 32 205 svar
4401k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Husägare
· Trelleborg
· 634 inlägg
Husägare
· Trelleborg
· 634 inlägg
Bytat fläkt på vår CTC värme pump den började låta konstigt sen skar lagerna i fläkten
Inget bra väder att jobba ute -1 blötsnö och storm men det blev bra
Lyssna på ljud skillnaden innan den skar och efter byte
Inget bra väder att jobba ute -1 blötsnö och storm men det blev bra
Lyssna på ljud skillnaden innan den skar och efter byte
Husägare
· Trelleborg
· 634 inlägg
Husägare
· Trelleborg
· 634 inlägg
Om man gör det själv så ligger en ny fläkt på ca 10000
Men man kan ta det på försäkringen och låta ett företag göra det
Mitt försäkringsbolag tycker att över 5 år så är åldersavdraget 50% men Arctic försäkringen tar åldersavdraget och självrisken så om man har den försäkringen så kostar det ingenting
Den ingår oftast vid ny installation om man har registrerat pumpen
CTC har 3 år garanti + 3 år gratis arctic försäkring efter det får man betala vart år för försäkringen
Mitt försäkringsbolag tycker att över 5 år så är åldersavdraget 50% men Arctic försäkringen tar åldersavdraget och självrisken så om man har den försäkringen så kostar det ingenting
CTC har 3 år garanti + 3 år gratis arctic försäkring efter det får man betala vart år för försäkringen
Okej ja då känns det säkert ett tag till då jag också har den försäkringen på minTotte lille skrev:Om man gör det själv så ligger en ny fläkt på ca 10000
Bytt kran och lagat tvättställskommoden efter en kran som läckt länge. Rensade ur det murkna ur ekskivan och lagade med epoxi sedan slipat och behandlat skivan. Nu håller det förhoppningsvis resten av badrummets livslängd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Grovputsat upp kring dörr och fönster, grundning i veckan och putsning till helgen. Avslutades med en klassiker i ny tappning.