418 112 läst · 12 866 svar
418k läst
12,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 615 inlägg
Post IT är en vetenskaplig teoribildning från sociologerna på Södertörn. De har konstaterat att vi inte längre är i informationsåldern, utan desinformationsåldern.
De har därför tagit alla bredband och knyter könsdysforiska tomtar av dem, samtidigt som de dekonstruerar skräpmejlfilter som istället ska plocka upp julhälsningar vilka kommer att göras om till ett collage som kräver vapenstillestånd.
Det är redan antaget till Liljevalchs vårsalong, men bedöms så viktigt att det visst redan gjorts en könsdysforisk separatutställning av det också.
De har därför tagit alla bredband och knyter könsdysforiska tomtar av dem, samtidigt som de dekonstruerar skräpmejlfilter som istället ska plocka upp julhälsningar vilka kommer att göras om till ett collage som kräver vapenstillestånd.
Det är redan antaget till Liljevalchs vårsalong, men bedöms så viktigt att det visst redan gjorts en könsdysforisk separatutställning av det också.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 965 inlägg
Du kan ju skicka mig kontaktuppgifter till din revisor, verkar finnas kompetens där! Om hen inte vill ha betalt med Swish kan jag pröjsa med bitcoin, någorlunda filtrerad villaolja, gamla finska mark eller Plejd-aktier.Alfredo skrev:
Renoverare
· Uppsala
· 1 807 inlägg
Jag håller inte med. Man har undersökningsplikt, även på hus man inte hittar. Det är inte ägarens fel om huset är osynligt eller står på en annan tomt. Och du kan inte köpa in dig på säljarens Anticimex osynligahusförsäkring för du är inte beställare. Så det är bara att släppa att du inte hittar huset och börja gå igenom elsystemet istället. För det är mycket hempul i gamla kåkar, och det borde man ha kollat innan man inte hittade igen huset. För de här förbannade nittiotalisterna går ju med näsan i telefonerna hela tiden och instagrammar sitt liv och sin renovering. Och sedan hittar de inte igen vad de har köpt, och eldar bara sur ved. För ingen har lärt dem hur länge björk och ek ska torka under presenning. Och så frågar de här på Byggahus hur de ska göra med lösullen på vinden. Och jag säger luftspalt, men så vill de inte ha det, utan det ska vara huntonitplattor direkt mot råsponten. Så det är inte så konstigt att syllen luktar om man köper hus som man inte ens hittar igen.H HEM2121 skrev:
Det gäller bara att se upp om husägaren är en gammal gumma som bjuder på pannkakor med socker på, äpplen och nötter. Speciellt om du ser en bur och hon eldar i spisen.T TypRätt skrev:
Fattar du hur mycket hon förstör för omgivningen. Så jäkla egoistiskt, hon kan vara hur go som helst som ger barnen godis och massa god mat men samtidigt plågar hon ihjäl dem och förstör deras lungor med soten från vedspisen! Tror fan hon plågar ihjäl 16miljoner småfåglar med sin katt också!fubar skrev:
Det pratades senap en bit upp i tråden vilket fick mig att tänka på det gamla skämtet om katten och gotländsk senap upp i kaneltutan.
Nu uppstår ju frågan: hur långt springer en balrog efter en rejäl laddning Dijon upp i mumindalen?
Nu uppstår ju frågan: hur långt springer en balrog efter en rejäl laddning Dijon upp i mumindalen?
17 dieselbilar borde hon skaffa, det sägs ju ge mindre utsläpp en en vedspis.T TypRätt skrev: