Jag gissar på de fasföljd eller möjligen nollsläpp!
 
Alfredo Alfredo skrev:
Jag gissar på de fasföljd eller möjligen nollsläpp!
Vet inte om jag är fasförföljd men nollsläpp har jag helt klart. Borde ha sovit för minst en timme sedan!
 
  • Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Nu tycker jag att den här tråden har spårat ur och gått till personangrepp. Varför glider diskussionerna alltid över på veganer när man börjar prata om elektriker?

Och jag har fortfarande inte fått svar på min fråga!
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
M mrsnhp skrev:
Och jag har fortfarande inte fått svar på min fråga
Du får starta en egen tråd, här diskuterar vi långburk enligt TS önskemål.
 
  • Gilla
  • Älska
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
M mrsnhp skrev:
Varför glider diskussionerna alltid över på veganer när man börjar prata om elektriker?...Och jag har fortfarande inte fått svar på min fråga!
Det här bör vara svar på frågan:
Det är dåligt att vara färgblind som elektriker. Jag är inte färgblind - alltså är jag elektriker! Kopplar du 😉? Nej, det gör du inte, det gör jag, och går det inge bra startar jag en tråd här på forumet.

Veganer vill jag inte prata om. Inte min balrog heller...
 
T TypRätt skrev:
Köpte just pulled turkey på Ica, räknas det?
Det heter faktiskt Türkçe
Nu dröjer medlemskapet en vecka till
 
  • Gilla
  • Wow
  • Älska
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Det heter faktiskt Türkçe
Nu dröjer medlemskapet en vecka till
Bara en? Vecka?

... optimist.
 
  • Haha
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Bara en? Vecka?

... optimist.
Nu kan du lägga på 7 minuter till.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
P Pin skrev:
Det heter faktiskt Türkçe
Nu dröjer medlemskapet en vecka till
Want to pull my finger?
Man med mikrofon talar passionerat och pekar, vit skjorta, utomhus, dagtid, tal eller presentation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Inte min balrog heller...
Min älskar veganer! Med senap såklart!
 
  • Gilla
  • Haha
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Du får starta en egen tråd, här diskuterar vi långburk enligt TS önskemål.
Jaha och vad ska jag skriva i den då? ”Kan någon svara på min fråga”? Jag orkar inte förklara problemet eller formulera frågan. Jag tänkte att svaret skulle dyka upp ändå eftersom frågan är relaterad till en av kommentarerna på sidan 17 fast tvärt om. Men här får man tydligen ingen hjälp alls!!!
 
  • Gilla
Dilato och 2 till
  • Laddar…
M mrsnhp skrev:
kommentarerna på sidan 17 fast tvärt om. Men här får man tydligen ingen hjälp alls!!!
I ditt fall hänvisar vi till 1177!
 
  • Gilla
  • Haha
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Det här bör vara svar på frågan:
Det är dåligt att vara färgblind som elektriker. Jag är inte färgblind - alltså är jag elektriker! Kopplar du 😉? Nej, det gör du inte, det gör jag, och går det inge bra startar jag en tråd här på forumet.

Veganer vill jag inte prata om. Inte min balrog heller...
Tack för ditt engagemang, men mitt problem är tvärt om så det är inte svar på frågan. Håll dig till ämnet och svara inte om du inte vet, googla kan jag göra själv.

Ha en fantastisk dag!
 
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
M mrsnhp skrev:
Jaha och vad ska jag skriva i den då? ”Kan någon svara på min fråga”? Jag orkar inte förklara problemet eller formulera frågan. Jag tänkte att svaret skulle dyka upp ändå eftersom frågan är relaterad till en av kommentarerna på sidan 17 fast tvärt om. Men här får man tydligen ingen hjälp alls!!!
Men stackars dig. Dina två hjärnceller kan väl ge varann en styrkekram eller nåt.

Jag kan svara på din fråga ändå, bara för att jag har tråkigt:
Det är inte dolt fel. Det där på bilden är inte asbest. Eller svartmögel. Eller grönmögel. Eller grådvärg. Eller parkslide. Det ser ut att vara helt enligt branschstandarden för Grannens Hönshus. Grattis!
 
  • Gilla
  • Haha
Dilato och 4 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
I ditt fall hänvisar vi till 1177!
Jotack, jag satt i telefonkö i en timme men dom sa bara att jag behöver söka hjälp. Dom vet ju uppenbarligen ingenting. Jag kräver differentialalanalys i flera variabler, det är det enda som kan visa allt!

SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Det är inte dolt fel. Det där på bilden är inte asbest. Eller svartmögel. Eller grönmögel. Eller grådvärg.
Det ser väl vem som helst att det inte är grådvärg, det är ju rosa. Allt det självklara har jag redan fattat 🙄

Tack ändå 🙏
 
  • Gilla
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.