pacman42 pacman42 skrev:
Jag har detta problemet, man kan lösa det på ett enkelt sätt (rätt) eller ett svårt sätt (fel). Jag väljer det senare, varför lyckas jag inte?
Nu har jag inte läst hela tråden, men varför dyker den här Balrog upp hela tiden? Är inte det ett bandylag?

• Gilla
fribygg
  • Laddar…
K Kirre2 skrev:
Nu har jag inte läst hela tråden, men varför dyker den här Balrog upp hela tiden? Är inte det ett bandylag?
Du är förlåten, du har bara varit medlem på forumet i 13 år.

• Gilla
  • Haha
kashieda och 3 till
  • Laddar…
K Kirre2 skrev:
If you have to ask you don't need to know. Sorry men det är redan avhandlat.

Men gör du som man ska på ett forum kanske det klarnar. Börja alltså med inlägg ett. Läs det. Förstå det. Sen tar du inlägg två. Du fattar nog. Annars finns det trådar om plastpåsar eller covid som kanske håller en nivå som passar bättre om denna tråd känns väl avancerad!

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
fubar fubar skrev:
Du är förlåten, du har bara varit medlem på forumet i 13 år.
Oj 13 år!
Men frågan kvarstår, vad fan är en Balrog?

• Gilla
  • Ledsen
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
If you have to ask you don't need to know. Sorry men det är redan avhandlat.

Men gör du som man ska på ett forum kanske det klarnar. Börja alltså med inlägg ett. Läs det. Förstå det. Sen tar du inlägg två. Du fattar nog. Annars finns det trådar om plastpåsar eller covid som kanske håller en nivå som passar bättre om denna tråd känns väl avancerad!
Okej, förlåt. Jag har verkligen försökt läsa hela tråden, men gav upp halvvägs. Hittade den igår, så jag tyckte jag var duktig ändå.

K Kirre2 skrev:
Oj 13 år!
I den här tråden är det som att ifrågasätta varför det är 14 långburk och inte 13 eller 15.

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
K Kirre2 skrev:
Oj 13 år!
Bara för att du är du då. Det blir ingen vana!

En person står inför en gigantisk flammande varelse med ett hjärtformat huvud och svepande armar av eld.

Alfredo Alfredo skrev:
Bara för att du är du då. Det blir ingen vana!

[bild]
Tack! Ska försöka skärpa mig.

• Gilla
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
fubar fubar skrev:
I den här tråden är det som att ifrågasätta varför det är 14 långburk och inte 13 eller 15.
SLUTA GENAST MED SÅNT DÄR!

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
SLUTA GENAST MED SÅNT DÄR!
Klart det är 14. Varför skulle det vara nåt annat?

• Gilla
  • Älska
kashieda och 3 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Det pratades senap en bit upp i tråden vilket fick mig att tänka på det gamla skämtet om katten och gotländsk senap upp i kaneltutan.

Nu uppstår ju frågan: hur långt springer en balrog efter en rejäl laddning Dijon upp i mumindalen?
Alfredo Alfredo skrev:
[bild]
Kolgrillar du ballrogen @Alfredo?

F fribygg skrev:
Kolgrillar du ballrogen @Alfredo?
Se #3211

K Kirre2 skrev:
Okej, förlåt. Jag har verkligen försökt läsa hela tråden, men gav upp halvvägs. Hittade den igår, så jag tyckte jag var duktig ändå.
Den här tråden växer fortare än universum utvidgas ungefär, så det är teoretiskt omöjligt att börja från början och läsa ikapp.

• Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Se #3211

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.