418 215 läst · 12 866 svar
418k läst
12,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 618 inlägg
Jag vet att man försökte gå till botten med den frågan för några år sedan och skulle utföra vetenskapliga tester med undervattenskameror och allt i en simhall i Flen.
Vad man dock inte förutsett var att giraffen kunde gå på botten. Även i den djupa änden.
Vad man dock inte förutsett var att giraffen kunde gå på botten. Även i den djupa änden.
Det är bottenfruset ❓ Men det är ändå inget svar på frågan. Och inte ens i Flen violstaden lyckas dom tydligen ta reda på saken. Jag hörde att det svåraste delen med försöket i Flen var att hitta n vild giraff i skogenK Keld skrev:
Hej!
Min granne är ibland ute i sin trädgård, får han verkligen ha en trädgård? Krävs det inte bygglov och skriftligt okey av grannar när en granne vill leva? Jag vill inte ha en granne. Bor mitt inne i stadskärnan i en större stad.
/Arg ermit.
Min granne är ibland ute i sin trädgård, får han verkligen ha en trädgård? Krävs det inte bygglov och skriftligt okey av grannar när en granne vill leva? Jag vill inte ha en granne. Bor mitt inne i stadskärnan i en större stad.
/Arg ermit.