A anis16 skrev:
Rätt många år men sedan var det där med kvalitet... mestadels "Dolt fel?" eller "Dolt fel!" eller "Inte dolt fel!"...
Jag brukar inte blanda mig i dolda fel. Jag är nog ett dolt fel. Fråga min fru
 
  • Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Övriga??? Finns det andra trådar??? Varför då???
För nån ville ha bilder på vilken katt dom skulle ha till middag
 
  • Wow
  • Haha
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
Henningelvis Henningelvis skrev:
Egna solcellspaneler. Man avrättar ändå inte när det är mulet.
Måste man vänta till sommaren eller räcker solenergin så här års?
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Ordföranden i föreningen vill sätta en tysk kärnkraftsdriven elbilsladdare inge kinaskit alltså, i mitt sovrum.

Räknas det som dolt fel?
Absolut inte
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Ordföranden i föreningen vill sätta en tysk kärnkraftsdriven elbilsladdare inge kinaskit alltså, i mitt sovrum.

Räknas det som dolt fel?
Kan hända om den har för högt ljud. Ljudföroreningar är inte att leka med
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
Fulkemisten
N Niq skrev:
Nej dom tycker bara om bruna flaskor
Till saker att lägga till dem vi glömt bort att de funnits så är det ju så att de bruna ölflaskorna innehåller liiiiiite mer än de gröna, även om det är samma märke. Det är sen gammalt. Kommer ni ihåg när man köpte back på systemet?
 
Fulkemisten Fulkemisten skrev:
Till saker att lägga till dem vi glömt bort att de funnits så är det ju så att de bruna ölflaskorna innehåller liiiiiite mer än de gröna, även om det är samma märke. Det är sen gammalt. Kommer ni ihåg när man köpte back på systemet?
Det här är paroditråden inte gubbtråden.
 
  • Haha
  • Wow
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Claes Sörmland
N Niq skrev:
Det här är paroditråden inte gubbtråden.
Ta en tjockkorv med senap så löser det sig!
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
N Niq skrev:
Det här är paroditråden inte gubbtråden.
Värre är om nån minns flaskorna i plast. Som man skulle göra hål i botten för att de skulle sjunka fortare.
 
N Niq skrev:
Man har ju förstås halshuggning utförd av en Uruk hai orch. Efter att Balrogen gått lös med sin piska. Efter halshuggningen bränner Balrogen kroppen till aska som strös ut som näring i rabatterna. Därefter placerar man huvudet i in trebuchet och slungar iväg det. Rolig vadslagning om hur långt det flyger så får man in lite pengar till föreningen att göra något roligt för.
Svartvit teckning. Giljotin omvandlad till rutschkana med publik och text om arbetsglädje. Humoristisk, makaber underton.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

ja, ja har visat den tidigare men det var i en seriös tråd 🙄
 
P polaris78 skrev:
Eller den klassiska ställer en fråga men blir skitsur och kränkt på alla som svarar korrekt med vad man bör göra men ts vill ha svar som bara är ryggdunkar och hejarop för sin egenpåhittade pucko lösning som är helt olämpligt på alla tänkbara vis. men ts tror fortfarande att man bestämmer vad som är "rätt" i sin tråd och argumentar emot alla vettiga lösningar men gillar och markerar bästa svar på nån som har samma puckolösning som ts.. Att hela taket bör tas bort och ersättas med skithuspapper för det var billigast per pall... eller nåt ungefär lika begåvat..😂
BengtH BengtH skrev:
[bild]
ja, ja har visat den tidigare men det var i en seriös tråd 🙄
Du vet väl att Du måste ha grannmedgivande och bygglov för den där. Har du inte alla papper i ordning kan nog huvuden rulla.
 
  • Gilla
Dilato och 2 till
  • Laddar…
Claes Sörmland Claes Sörmland skrev:
Ta en tjockkorv med senap så löser det sig!
Med ost i
 
  • Gilla
Claes Sörmland
  • Laddar…
BengtH BengtH skrev:
[bild]
ja, ja har visat den tidigare men det var i en seriös tråd 🙄
Anklagar du oss för att vara oseriösa i denna tråd❓
 
  • Arg
  • Wow
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
fubar fubar skrev:
Värre är om nån minns flaskorna i plast. Som man skulle göra hål i botten för att de skulle sjunka fortare.
Försök få dom godkända av någon tysk kulturförening
 
Z Zsam skrev:
Du vet väl att Du måste ha grannmedgivande och bygglov för den där. Har du inte alla papper i ordning kan nog huvuden rulla.
Grannmedgivande och bygglov låter fullkomligt huvudlöst.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.