SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Vadå position, jag tog hjälp av en bödel för att flytta gränsmarkeringarna. Det är legit, grannen vågade inte säga ett pip!
Om stegen saknar glidskydd vet jag inte, passade på att låna den av grannen när bödeln var här.

Aspest, seriöst? Kan det väl inte vara, det luktar ju ingenting!?
Person i orange hazmat-dräkt med gasmask, svarta bälten, gröna handskar och säkerhetsutrustning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Halvmask har ofta rekommenderats här på forat men jag skulle inte ha på mig mindre än ovan.

Kan skydda mot 5G och chemtrails också, jag är nästan helt säker!
 
  • Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
Halvmask har ofta rekommenderats här på forat men jag skulle inte ha på mig mindre än ovan.

Kan skydda mot 5G och chemtrails också, jag är nästan helt säker!
Är du säker på att den funkar? Hur många nära släktingar har dött av chemtrails - något som du bara kan veta om "sjukvården" försöker skylla det på något annat?
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
A Auson skrev:
Före och efter bilder!!!
A Auson skrev:
Jag tycker man har rätt att ha rätt när vi säger hur det är fel , eller har jag fel
H hablam skrev:
Hej!
Min granne är ibland ute i sin trädgård, får han verkligen ha en trädgård? Krävs det inte bygglov och skriftligt okey av grannar när en granne vill leva? Jag vill inte ha en granne. Bor mitt inne i stadskärnan i en större stad.
/Arg ermit.
Claes Sörmland Claes Sörmland skrev:
Bara att anmäla till kommunen så tar det hand om det!
Ja kom ihåg man får inte flytta på grannar själv även om dom är helt fel ute. Eller ute liksom
 
  • Gilla
triada
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
Halvmask har ofta rekommenderats här på forat men jag skulle inte ha på mig mindre än ovan.

Kan skydda mot 5G och chemtrails också, jag är nästan helt säker!
Sjukt fet halloweendräkt! Fast jag firar inte Halloween, jag tycker det är en kommersialiserad anglosaxisk hittepå-helg.
Iofs kan jag ha den coola dräkten på mig ändå när jag bygger på garaget. Borde kunna hålla grannen på avstånd!

5G har vi inte här, jag bor ju på landet 😄! Chemtrails har jag sett ibland, men bara vid klart väder, den Djupa Staten borde dölja det bättre och bara spruta kemikalier på den ovetande befolkningen när det är molnigt.
 
  • Haha
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Är du säker på att den funkar? Hur många nära släktingar har dött av chemtrails - något som du bara kan veta om "sjukvården" försöker skylla det på något annat?
Jag åker alltid in akut när jag ser strimmor av ovanför huset eller som här.
Flyguppvisning, formation, åskådare, mörka moln, rökspår.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Olikfärgade chemtrails, gissa om folk flydde i panik!
 
  • Haha
  • Wow
Dilato och 4 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Vadå position, jag tog hjälp av en bödel för att flytta gränsmarkeringarna. Det är legit, grannen vågade inte säga ett pip!
Om stegen saknar glidskydd vet jag inte, passade på att låna den av grannen när bödeln var här.

Aspest, seriöst? Kan det väl inte vara, det luktar ju ingenting!?
Vad smakar det då❓
 
FredrikR FredrikR skrev:
Men nog är platt garagetak ett dolt fel?

Vi har inte besiktat själva men säljarens besiktning rekommenderade fördjupad undersökning.
Det ska vara tätt och ha höga kanter så man kan använda det som pool annars är det nog kanske troligen eventuellt ett dolt fel
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N Niq skrev:
Det ska vara tätt och ha höga kanter så man kan använda det som pool annars är det nog kanske troligen eventuellt ett dolt fel
Det stod faktiskt pool på ritningen men jag trodde det var den på bottenvåningen? 🤔

Räknas det som dolt om man köpt ett hus med pool som visar sig innehålla två pooler?
 
  • Haha
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Det stod faktiskt pool på ritningen men jag trodde det var den på bottenvåningen? 🤔

Räknas det som dolt om man köpt ett hus med pool som visar sig innehålla två pooler?
Det kan det göra. Har du kollat noga i kontraktet så det inte står skrivet något om det där. Det kan vara riktigt svårt att hitta särskilt om det är skrivet med månrunor.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jag åker alltid in akut när jag ser strimmor av ovanför huset eller som här.
[bild]

Olikfärgade chemtrails, gissa om folk flydde i panik!
Inget emot när första ubåtsflottiljen körde formation. Den osynliga röken är den farligaste.
Solnedgång över havet, silhuett av ubåtar i formation, del av Facebook inlägg från Försvarsmakten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
Dilato och 7 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Inget emot när första ubåtsflottiljen körde formation. Den osynliga röken är den farligaste.
[bild]
Bra precision i formationen, och som du säger det osynliga är det farligaste.
Chemtrails syns ju trots allt, värre med 5G.
 
  • Gilla
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Pool är engelska, här pratar vi svenska och det heter då pöl!
 
  • Älska
  • Haha
Maria T och 2 till
  • Laddar…
T TypRätt skrev:
Pool är engelska, här pratar vi svenska och det heter då pöl!
Sim-pöl...? 🤔
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Sim-pöl...? 🤔
Japp om du inte ska bada större katter då är det ett Simba(d).
 
  • Haha
  • Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Claes Sörmland Claes Sörmland skrev:
Många unga människor med dyra bilar som inte har fostrats ordentligt.
Lider med dig. Unga människor som inte har fostrat sina bilar ordentligt är det värsta jag vet.
🫶
 
  • Haha
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.