419 874 läst · 12 915 svar
420k läst
12,9k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Är du säker på att den funkar? Hur många nära släktingar har dött av chemtrails - något som du bara kan veta om "sjukvården" försöker skylla det på något annat?FredrikR skrev:
A Auson skrev:
A Auson skrev:
H hablam skrev:
Ja kom ihåg man får inte flytta på grannar själv även om dom är helt fel ute. Eller ute liksomClaes Sörmland skrev:
Husägare
· Småländska höglandet
· 3 974 inlägg
Sjukt fet halloweendräkt! Fast jag firar inte Halloween, jag tycker det är en kommersialiserad anglosaxisk hittepå-helg.FredrikR skrev:
Iofs kan jag ha den coola dräkten på mig ändå när jag bygger på garaget. Borde kunna hålla grannen på avstånd!
5G har vi inte här, jag bor ju på landet 😄! Chemtrails har jag sett ibland, men bara vid klart väder, den Djupa Staten borde dölja det bättre och bara spruta kemikalier på den ovetande befolkningen när det är molnigt.
Vad smakar det då❓SågspånPappspikEternit skrev:
Det stod faktiskt pool på ritningen men jag trodde det var den på bottenvåningen? 🤔N Niq skrev:
Räknas det som dolt om man köpt ett hus med pool som visar sig innehålla två pooler?
Det kan det göra. Har du kollat noga i kontraktet så det inte står skrivet något om det där. Det kan vara riktigt svårt att hitta särskilt om det är skrivet med månrunor.FredrikR skrev:
Renoverare
· Uppsala
· 1 807 inlägg