4 369 128 läst · 32 117 svar
4369k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Byggt ett litet "arkivskåp" till kontoret så jag kan gömma skrivare, dator och lite saker på ett enkelt sätt. Dit med lite hyllor och sedan demontera allt för att betsa.
Renoverare
· Värmland
· 791 inlägg
Börjat å kvista ner skiten iaf . Inga mer barr på gräsmatta och stuprör. Bort skall dem
U
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
· 1 841 inlägg
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
- 1 841 inlägg
Oklart om jag snickrar på en Loge eller övervåningen i vårt hus. Känns lite mysigt!
Edit: det vi gjorde idag va att vi rev även kattvinden där sågen står.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Edit: det vi gjorde idag va att vi rev även kattvinden där sågen står.
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Jag har monterat fotplåtar på groventren. Det var fan ingen lek för en lekman (höhö) att försöka få det snyggt i hörnen. Nära på omöjligt skulle jag vilja säga.
Jag accepterade nederlaget och klippte ett V i bakkant och vek runt plåten. Hoppas att rännan täcket det mesta av styggelsen.
Bilden uteblir då jag regnsäkrat bygget för dagen...
Jag accepterade nederlaget och klippte ett V i bakkant och vek runt plåten. Hoppas att rännan täcket det mesta av styggelsen.
Bilden uteblir då jag regnsäkrat bygget för dagen...
Husägare
· Värsterort
· 177 inlägg
Finsnickeri på en annan nivå, gjort iordning ett väderskydd till brandstegen som kom med huset.
Även ordnat för öppning av balkongräcket för att underlätta evakuering, dvs en såg och trätt upp stegen på en tjock bräda med fasningar för att ligga stabilt mellan stolparna.
Även ordnat för öppning av balkongräcket för att underlätta evakuering, dvs en såg och trätt upp stegen på en tjock bräda med fasningar för att ligga stabilt mellan stolparna.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Renoverare
· Uppsala
· 1 811 inlägg
tommib