48 651 läst · 199 svar
49k läst
199 svar
Möjligt att rädda detta trädäck? Erfaren snickare gick bet! [Bilder]
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 084 inlägg
Jag använde någon form av lasyrborttagare på vår altan, provade vanlig kaustiksoda med när medlet tog slut, funkade inte riktigt lika bra.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 084 inlägg
Skulle säga att det nog är fullt möjligt att slipa den, men då får man lägga ett par timmar på att dra ner skruven innan. Ser väldigt torr ut så borde släppa ganska enkelt, du bör dock se till att ha en redig slipmaskin med dammsugare annars blir det inte kul. Tror inte man ska behöva gå så pass djupt att spåren försvinner heller
Ja du har inte ens bemödat dig om att läsa trådstarten så jag vet inte hur du kan lämna några seriösa förslag när du inte förstått frågan. Men du och jag vet att du inte har någon intention att hjälpa. Lycka till med dig själv.A AndersS skrev:
Det jag är rädd för är att om man slipar bara ytan utan spåren så blir det mörka spår då kvar i trallen.L Liljeros skrev:Skulle säga att det nog är fullt möjligt att slipa den, men då får man lägga ett par timmar på att dra ner skruven innan. Ser väldigt torr ut så borde släppa ganska enkelt, du bör dock se till att ha en redig slipmaskin med dammsugare annars blir det inte kul. Tror inte man ska behöva gå så pass djupt att spåren försvinner heller