K
H Handhyveln skrev:
[bild]

24 av 80 flaskor dök upp idag, resten kommer om någon dag. 6,72kr styck
Sinnes! Vill du bli av med någon flaska eller så kan jag dubbla priset

H Handhyveln skrev:
[bild]

24 av 80 flaskor dök upp idag, resten kommer om någon dag. 6,72kr styck
Amazonmiss med sek/euro? :surprised:

• Gilla
Taxture
  • Laddar…
Ersättningstvingar kom igår och hämtades upp nyss.
Tänkte först inte öppna dom idag om de inte skulle leva upp till förväntningarna, men...
Verktygsboxar i förgrunden, otydlig bakgrund, inomhusmiljö, skärpedjupseffekt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hand håller en röd och svart vinkelhake, märkt "BESSEY", mot en träyta, verktyg i bakgrunden.
Skapa konto

Mitten paret är det första 125cm paret som kom i trasig kartong och saknade ena plastbiten, de närmast i bild är dagens.

Nu gäller det vara att få i paret som ska returneras i kartongen och lämna in hos ombud. :cool:

• Gilla
Sthlm1891 och 5 till
  • Laddar…
T
Får bli en efterhandskonstruktion då inköpet inte skedde idag utan för ett par veckor sen men jag blev tipsad om tråden idag, får bättra mig!

Tog och införskaffade mig en ny kap/ger (DSL111ZU) och ett sågbord (DE7023), eftersom det inte skedde idag så har jag hunnit testa dem och är otroligt nöjd! Hade kanske önskat att Makitas sågbord hade haft bättre omdömen men är väldigt nöjd med DeWalt-bordet i alla fall

• Tre förpackade Makita batteridrivna geringssågar på en träpall i ett lagerutrymme.
    Skapa konto
  • En geringssåg med arbetsbänk i ett verkstadsutrymme.
    Skapa konto
  • Gilla
hus520 och 6 till
  • Laddar…
Tänkte prova en sån här, istället för den "gamla vanliga" Li, och den känns efter kort prov betydligt trevligare att jobba med, trots sin lite okonventionella design.

Bosch oscillerande multiverktyg ligger på betonggolv, sladdlösa, används för skärning, slipning, blåsvart design.
Skapa konto

• Gilla
frollic123 och 5 till
  • Laddar…
Förväntansfull inför helgens golvläggning.
Ställbara distans klossar och Profil mall.:)

Elektronikkabinett med fläktar, röda fläktgaller, grön verktygsrem och delvis synlig antistatisk armbandspåse.
Skapa konto

• Gilla
Handhyveln och 7 till
  • Laddar…
Ett stycke tvåpack "protection pads" till min Rotex 125.

Jag köpte inte dessa främst för att skydda slipplattan, utan för att få meshslippapper att sitta bättre. Jag kör med 3M Extract Cubitron 2 som är ett grymt slippapper, men det sitter rätt dåligt på originalslipplattan. Med detta sitter det tio gånger bättre.

Skyddskuddar för slipmaskin, Festool-märke, 125 mm, nätstruktur, flerspråkig etikett, två i förpackningen.
Skapa konto

• Gilla
nanowire och 6 till
  • Laddar…
B boohoo skrev:
Nu har jag fått alla mina tvingar. Inga konstigheter med någon utav de fyra jag beställde. Där emot kan man fundera på emballeringen på Amazon. Blev uppdelat i två leveranser. Första paret kom i en rimlig kartong. Andra paret kom i en kartong mätandets 170x100x20cm..... :crysmile::crysmile::crysmile:
I höstas beställde jag en Triton Woodrack...
Lite samma fenomen där. Hade väl fått plats ca 20 av produkten i den kartongen.
Två långa kartonger på ett mörkt golv, packmaterial, del av person.
Skapa konto

Sthlm1891 Sthlm1891 skrev:
Ett stycke tvåpack "protection pads" till min Rotex 125.

Jag köpte inte dessa främst för att skydda slipplattan, utan för att få meshslippapper att sitta bättre. Jag kör med 3M Extract Cubitron 2 som är ett grymt slippapper, men det sitter rätt dåligt på originalslipplattan. Med detta sitter det tio gånger bättre.

[bild]
Samma med Abranet, de sitter också bättre m padsaver.

• Gilla
Sthlm1891
  • Laddar…
En bordsbreddare från Tradera till min CMS-såg! :)
Har sedan tidigare också justerbordet.
Nu är det bara förlängningen som fattas!
Bordscirkelsåg i verkstad, dammsugare, träbitar, verktyg, oordning, arbetsbänk, kreativ miljö.
Skapa konto

• Gilla
fiskbuggaren och 5 till
  • Laddar…
Nygammal bordssåg med justerbord. Stenberg csb. Otroligt välbyggd. Wadkin med sitt klena plåtkabinett kan slänga sig i väggen;) Här är det gjutjärn från topp till tå. Svensk maskin tradition när den var som bäst.

• Gilla
Sthlm1891
  • Laddar…
Inget köp, men min bror kom hem med 2 stycken selar som dem skulle slänga på jobbet för dem inte användes längre.

• Två klättersele på trägolv. Utrustning för klättring eller höghöjdsarbete. säkerhet, sport, utrustning.
    Skapa konto
  • Gilla
Sthlm1891 och 3 till
  • Laddar…
H Handhyveln skrev:
Inget köp, men min bror kom hem med 2 stycken selar som dem skulle slänga på jobbet för dem inte användes längre.
har dom utgångsdatum?

A axel_n skrev:
Nygammal bordssåg med justerbord. Stenberg csb. Otroligt välbyggd. Wadkin med sitt klena plåtkabinett kan slänga sig i väggen;) Här är det gjutjärn från topp till tå. Svensk maskin tradition när den var som bäst.
Blev något fel, går ju inte se din bifogade bild? ;)

Frustrator Frustrator skrev:
Blev något fel, går ju inte se din bifogade bild? ;)
Troligen finns bilden på glasplåt!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.