3 336 818 läst · 16 504 svar
3337k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Ersättningstvingar kom igår och hämtades upp nyss.
Tänkte först inte öppna dom idag om de inte skulle leva upp till förväntningarna, men...
Mitten paret är det första 125cm paret som kom i trasig kartong och saknade ena plastbiten, de närmast i bild är dagens.
Nu gäller det vara att få i paret som ska returneras i kartongen och lämna in hos ombud.
Tänkte först inte öppna dom idag om de inte skulle leva upp till förväntningarna, men...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Mitten paret är det första 125cm paret som kom i trasig kartong och saknade ena plastbiten, de närmast i bild är dagens.
Nu gäller det vara att få i paret som ska returneras i kartongen och lämna in hos ombud.
T
tunellm
Medlem
· Västra Götaland
· 242 inlägg
tunellm
Medlem
- Västra Götaland
- 242 inlägg
Får bli en efterhandskonstruktion då inköpet inte skedde idag utan för ett par veckor sen men jag blev tipsad om tråden idag, får bättra mig!
Tog och införskaffade mig en ny kap/ger (DSL111ZU) och ett sågbord (DE7023), eftersom det inte skedde idag så har jag hunnit testa dem och är otroligt nöjd! Hade kanske önskat att Makitas sågbord hade haft bättre omdömen men är väldigt nöjd med DeWalt-bordet i alla fall
Tog och införskaffade mig en ny kap/ger (DSL111ZU) och ett sågbord (DE7023), eftersom det inte skedde idag så har jag hunnit testa dem och är otroligt nöjd! Hade kanske önskat att Makitas sågbord hade haft bättre omdömen men är väldigt nöjd med DeWalt-bordet i alla fall
Ett stycke tvåpack "protection pads" till min Rotex 125.
Jag köpte inte dessa främst för att skydda slipplattan, utan för att få meshslippapper att sitta bättre. Jag kör med 3M Extract Cubitron 2 som är ett grymt slippapper, men det sitter rätt dåligt på originalslipplattan. Med detta sitter det tio gånger bättre.
Jag köpte inte dessa främst för att skydda slipplattan, utan för att få meshslippapper att sitta bättre. Jag kör med 3M Extract Cubitron 2 som är ett grymt slippapper, men det sitter rätt dåligt på originalslipplattan. Med detta sitter det tio gånger bättre.
Logga in
Skapa konto
Samma med Abranet, de sitter också bättre m padsaver.Sthlm1891 skrev:Ett stycke tvåpack "protection pads" till min Rotex 125.
[bild]
Nygammal bordssåg med justerbord. Stenberg csb. Otroligt välbyggd. Wadkin med sitt klena plåtkabinett kan slänga sig i väggen Här är det gjutjärn från topp till tå. Svensk maskin tradition när den var som bäst.
Verktygstokig
· Halland
· 7 547 inlägg