4 362 173 läst · 32 081 svar
4362k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Ja vore ju hemskt om man hörde plumset!richardtenggren skrev:
Älskar dock värmen..perfekt i vinter när man måste hålla 14grader i huset för att ha råd att föda ledningen på Vattenfall.
I inlägg 29153 nämnde jag om loftstegen till vår lilla avsats.
Idag tog jag ett par steg närmare färdig stege. Gjorde en enkel mall för fräsningen vilket hjälpte mycket.
Allt passar ihop så lite sandpapper, lasering och limning så kanske den är färdig om en månad…
Idag tog jag ett par steg närmare färdig stege. Gjorde en enkel mall för fräsningen vilket hjälpte mycket.
Allt passar ihop så lite sandpapper, lasering och limning så kanske den är färdig om en månad…
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Renoverare
· Uppsala
· 1 807 inlägg
Efter att ha googlat ihjäl mig efter vilken lack man ska ha till bänkskivor kontaktade jag tidigare ägare som berättade att det var oljat och att rätt olja stod i källaren.
Så nu har jag för första gången i mitt liv slipat och oljat en bänkskiva. Vilket hipstergöra! Vad är det för fel på slitstarkt laminat och rostfritt stål egentligen?
Så nu har jag för första gången i mitt liv slipat och oljat en bänkskiva. Vilket hipstergöra! Vad är det för fel på slitstarkt laminat och rostfritt stål egentligen?
Logga in
Skapa konto
Laminat i köket borde förbjudas.Henningelvis skrev:Efter att ha googlat ihjäl mig efter vilken lack man ska ha till bänkskivor kontaktade jag tidigare ägare som berättade att det var oljat och att rätt olja stod i källaren.
[bild]
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 453 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 453 inlägg
Renoverare
· Uppsala
· 1 807 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 453 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 453 inlägg
Laminat är dåligt i våta utrymmen oavsett hur billigt det är. Totalt värdelöst. Men det tänker inte jag undervisa en sådan påläst person som du ärKrilleman skrev:
Rostfritt
Granit
Komposit
Betong
Övrig sten
|
|
|
V
Laminat.
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 453 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 453 inlägg
Jag håller med dig i sak här, misstolka mig inte.A atomlab skrev:
Men det gör inte resterande majoritet i Svea Rike.