4 366 675 läst · 32 111 svar
4367k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Då har jag badat nära ditt hus en gäng somrar. Kul!nikasp skrev:Tack och jajjemensan, Solängsvägen. Nu är det bara resten kvar. Lyckades plocka ner ställningen själv på darriga ben. Dålig superkraft att inte gilla höjder.
Två strykningar uppe klart. Fick tvätta och fixa lite småskavanker. Pillmåla tar sån jäkla tid men en lång dag imorgon så ska det nog vara nära nu.
[bild]
[bild]
(Mostern bodde på Ravinvägen. Nu är kusinen bofast där istället)
Jag tror att på sätt och vis är det bra att du darrar. Då tar du inga genvägar. Man ska ha respekt för höjder.
Huset blir mycket snyggare med nya färgen! Framstår som 20 år nyare
Körde färdigt skåpet på gaveln med dörrar och hyllor, samt en färdigstrykning med rödfärg. Blev ett lyft må jag säga.
Före:
Efter:
Före:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Efter:
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Närmar sig, bitit ihop och kört 10 tim lördag och 10 timmar idag söndag. Har ett andra enkelt varv 2,7x17 meter med 120 mm pensel på långt skaft kvar. Allt pillmålande är klart skönt nog. Drygt som f#n att byta färg, man måste vara så noggrann.
Lyssnat på Koka Björn (15 tim) och nu nu Mannen Som Dog Som En Lax av Mikael Niemi under tiden. Jag kommer från Luleå och föräldrar uppväxta i Tornedalen så han är en favorit och fantastisk som uppläsare - rekommenderas.
Lyssnat på Koka Björn (15 tim) och nu nu Mannen Som Dog Som En Lax av Mikael Niemi under tiden. Jag kommer från Luleå och föräldrar uppväxta i Tornedalen så han är en favorit och fantastisk som uppläsare - rekommenderas.
Logga in
Skapa konto