3 336 818 läst · 16 504 svar
3337k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Införskaffade en Makita DUC369 + Oregon Jet fit Riktigt rolig att köra jämfört med pappas gamla Husqvarna! Kanske en onödig funktion men den kan spinna moturs för att kasta av sig gräset som fastnat
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 711 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 711 inlägg
Det kan även Husqvarnas maskiner och är mycket praktiskt.LoweW skrev:
Funktionen är även bra för att kasta gräset in på gräsmattan och inte ut i rabatten eller grusgången, men rotationsriktningen gör även skillnad beroende på längs med vilken sida du klipper (lite som en pinnfräs).
Grattis till en bra grästrimmer!LoweW skrev:
Antar att den har två hastigheter "sköldpaddan" och "kaninen"
Edit: Nu zoomade jag in på handtaget och såg att den hade tre hastigheter , min dur364 har "sköldpaddan" och "kaninen"
Behövde göra 23mm-hål utan att flisa och införskaffade ett Irwin spiralborr på Byggmax. Men det var för slött. Så det blev som vanligt att göra inköp på nätet, i detta fall från min tyska hovleverantör. Och som vanligt blev det lite extra som hamnade i paketet...
Dags att plocka fram borrsvängen (som var betydligt billigare, på loppis, än borrstålen) och sätta i ett schlangenbohrer!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Dags att plocka fram borrsvängen (som var betydligt billigare, på loppis, än borrstålen) och sätta i ett schlangenbohrer!
Verktygstokig
· Halland
· 7 547 inlägg
Inga björnar?Microkatten skrev:Behövde göra 23mm-hål utan att flisa och införskaffade ett Irwin spiralborr på Byggmax. Men det var för slött. Så det blev som vanligt att göra inköp på nätet, i detta fall från min tyska hovleverantör. Och som vanligt blev det lite extra som hamnade i paketet...
[bild]
T
Tovin
Hobbysnickare
· Stockholm
· 1 244 inlägg
Tovin
Hobbysnickare
- Stockholm
- 1 244 inlägg
Vilken firma brukar du använda dig av?Microkatten skrev:Behövde göra 23mm-hål utan att flisa och införskaffade ett Irwin spiralborr på Byggmax. Men det var för slött. Så det blev som vanligt att göra inköp på nätet, i detta fall från min tyska hovleverantör. Och som vanligt blev det lite extra som hamnade i paketet...
[bild]
Auf der Webseite von Dieter Schmid Feine Werkzeuge finden Sie die besten Handwerkzeuge aus aller Welt! Wirklich gutes Geschäft!T Ejmelie skrev:
Kom ju en skruvdragare i posten igår...
Och i förra veckan kom efterlängtade clips till bilarnas plastbitar... Nu är dom sorterade.
Och i förra veckan kom efterlängtade clips till bilarnas plastbitar... Nu är dom sorterade.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto