3 336 453 läst · 16 504 svar
3336k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Årets klingkampanj på Unimerco föranleder alltid köp. Har provat det mesta i klingväg under mina år, och jag tycker nog att Freud är oslagbara i pris vs kvalitet. Sedan är deras ritsar slipade med lite spetstand, en klar fördel tycker jag. Man kan köpa många för priset av Leuco mm. Ska också byta alla mina borr i Ayenmaskinerna till solida hårdmetallborrar. Även om snabbchuckarna egentligen inte gör dem rättvisa så vinner man på det i vissa material.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Lite smågrejer från Amazon kom idag. Och så ett litet vattenpass från Bauhaus där jag hade en värdecheck på 100 kr, så jag behövde bara lägga till 99 kr.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
T
Tovin
Hobbysnickare
· Stockholm
· 1 244 inlägg
Tovin
Hobbysnickare
- Stockholm
- 1 244 inlägg
T
Tovin
Hobbysnickare
· Stockholm
· 1 244 inlägg
Tovin
Hobbysnickare
- Stockholm
- 1 244 inlägg
T
Tovin
Hobbysnickare
· Stockholm
· 1 244 inlägg
Tovin
Hobbysnickare
- Stockholm
- 1 244 inlägg
Stal 3-fas-donet från pelarborren till bandsågen för att se att den gick som den skulle. Hittade en annons på lite kontakter i närheten. Tyckte det såg lite slitet ut i annonsen men visade sig att det mesta var oanvänt. 14kr styck kan de väl vara värda när det behövs någon reservdel hemma.
Logga in
Skapa konto
Verktygstokig
· Halland
· 7 547 inlägg
Självbyggare
· Stockholm
· 9 884 inlägg
Självbyggare
· Stockholm
· 9 884 inlägg
Har en röd korslaser så det var enklare att få igenom denna utan att den märks så mycket hos den som bestämmer.stigen skrev:
Liten miss med denna är att den kommer i en mörkblå Sortimo. Den sticker ut ur mängden av grå systainers med gröna spännen.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Borde gå få ner i en systainer? Jag har tänkt tanken men inte undersökt det ännuR Robert-san01 skrev: