A
Årets klingkampanj på Unimerco föranleder alltid köp. Har provat det mesta i klingväg under mina år, och jag tycker nog att Freud är oslagbara i pris vs kvalitet. Sedan är deras ritsar slipade med lite spetstand, en klar fördel tycker jag. Man kan köpa många för priset av Leuco mm. Ska också byta alla mina borr i Ayenmaskinerna till solida hårdmetallborrar. Även om snabbchuckarna egentligen inte gör dem rättvisa så vinner man på det i vissa material.
Nyinköpt Freud cirkelsågsklinga i förpackning med skarp spetsstand visad på öppnad låda.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nyinköpt cirkelsågsklinga från Freud och förpackade borr för Ayenmaskiner på verkstadsförvaring.
Skapa konto
Två olika hårdmetallborrar monterade i snabbchuckar på en arbetsbänk i verkstad.
Skapa konto

• Gilla
Q88 och 6 till
  • Laddar…
Lite smågrejer från Amazon kom idag. Och så ett litet vattenpass från Bauhaus där jag hade en värdecheck på 100 kr, så jag behövde bara lägga till 99 kr.
Förpackade byggprodukter inklusive dammask, slipkloss, öronproppar och ett digitalt vattenpass.
Skapa konto

Rött vattenpass från Hultafors liggande på en vit yta.
Skapa konto

• Gilla
stigen och 4 till
  • Laddar…
T
Lite förvaringsboxar. Jag gillar struktur :)

Raaco förvaringslådor och väggpanel förpackning på ett köksbänk.
Skapa konto
Staplar av blå förvaringsboxar på ett köksbänk med skåp och glas i bakgrunden.
Skapa konto

• Gilla
Qjanto och 12 till
  • Laddar…
T Ejmelie skrev:

[bild] [bild]
Vart har du köpt?

T Ejmelie skrev:

[bild] [bild]
vore intressant att se en bild på ditt garage/ förråd eller där du förvarar alla prylar :). Du är nog en av de mest aktiva med nya inköp, någonstans måste de förvaras.

• Gilla
  • Haha
xxx.maws och 18 till
  • Laddar…
T
T trojlee skrev:
Vart har du köpt?
Packboxarna på Toolab och förvaringsbackarna på Clas Ohlson.

T
Njingan Njingan skrev:
vore intressant att se en bild på ditt garage/ förråd eller där du förvarar alla prylar :). Du är nog en av de mest aktiva med nya inköp, någonstans måste de förvaras.
Kan jag säkert bidra med :)

• Gilla
Lundbergarn och 8 till
  • Laddar…
T
Senaste inköpen från Ullared :rofl:

Verktyg och byggmaterial såsom kabelbuntar, hylsnyckelsats, hålsågar och knivblad uppställda på en arbetsyta.
Skapa konto
Diverse bygg- och underhållsprodukter på en bänk, inklusive färgspray, smörjmedel och självhäftande krokar.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Sthlm1891 och 6 till
  • Laddar…
Stal 3-fas-donet från pelarborren till bandsågen för att se att den gick som den skulle. Hittade en annons på lite kontakter i närheten. Tyckte det såg lite slitet ut i annonsen men visade sig att det mesta var oanvänt. 14kr styck kan de väl vara värda när det behövs någon reservdel hemma. Olika grå och röda 3-fas elkontakter och don på en verkstadsbänk, med en bandsåg i bakgrunden.
Skapa konto

• Gilla
Sthlm1891 och 10 till
  • Laddar…
Köpte lite bilar på hyvlar.se och fick en bok på köpet Röd bok med en vit stol på omslaget ligger ovanpå ett paket Ahlgrens bilar på ett rött underlag.
Skapa konto

• Gilla
  • Wow
jackt och 14 till
  • Laddar…
Grön bokslutslaser.

Grön bygglaser i en skyddande plastväska med tillbehör och skyddsskum.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Sthlm1891 och 7 till
  • Laddar…
R Robert-san01 skrev:
Grön bokslutslaser.

[bild]
En röd laser hade aldrig gått igenom bokslutet! Fel färg!

• Haha
  • Gilla
cpalm och 3 till
  • Laddar…
stigen stigen skrev:
En röd laser hade aldrig gått igenom bokslutet! Fel färg!
Har en röd korslaser så det var enklare att få igenom denna utan att den märks så mycket hos den som bestämmer.

Liten miss med denna är att den kommer i en mörkblå Sortimo. Den sticker ut ur mängden av grå systainers med gröna spännen. :(

• Gilla
Sthlm1891 och 4 till
  • Laddar…
richardtenggren
R Robert-san01 skrev:
Har en röd korslaser så det var enklare att få igenom denna utan att den märks så mycket hos den som bestämmer.

Liten miss med denna är att den kommer i en mörkblå Sortimo. Den sticker ut ur mängden av grå systainers med gröna spännen. :(
Borde gå få ner i en systainer? :) Jag har tänkt tanken men inte undersökt det ännu :)

• Gilla
Robert-san01
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Borde gå få ner i en systainer? :) Jag har tänkt tanken men inte undersökt det ännu :)
Redan gjort. Kan fota det hela imorgon.

• Gilla
Matteandersen och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.