3 780 599 läst · 12 845 svar
3781k läst
12,8k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Hehe ja, 22an försöker typ "varenda jävel" bli av med Mest skrotvertyg i den packen faktiskt, eller inte verktygen i sig, men modellerna av verktygen iaf.
Nä, håll i plånkan och köp verktygen sepparat istället allt eftersom dom behövs, blir ju lite dyrare men man får desto bättre verktyg
Nä, håll i plånkan och köp verktygen sepparat istället allt eftersom dom behövs, blir ju lite dyrare men man får desto bättre verktyg
Hade nästan glömt bort det här men idag dök styrskenan upp på posten här hemma. Nu behöver jag bara en såg till den. 99 spänn var det värt iaf.Åtgärden skrev:
https://www.facebook.com/marketplace/item/446819420187550/
Arboga bänkpelarborr ev10 ser det ut att stå, någon skänker bort den på facebook, i spånga (stockholmisch).
Arboga bänkpelarborr ev10 ser det ut att stå, någon skänker bort den på facebook, i spånga (stockholmisch).
Verktygsvaruhuset säljer Makitas 6,0Ah batteri för 875.
Går att prismatcha hos Bauhaus (då VV har fysisk butik i Örebro) och landar då 770kr.
Inget kioskvältarpris, men definitivt några hundra billigare än rek-pris
Går att prismatcha hos Bauhaus (då VV har fysisk butik i Örebro) och landar då 770kr.
Inget kioskvältarpris, men definitivt några hundra billigare än rek-pris
Sorry för OT..
Beställde GLL 3-80 CG från Amazon efter tips här från @Music Man, särskilt efter det ytterligare tipset från @richardtenggren om gratis LR7 från Bosch.
Reggade mig på Bosch, valde LR7, tänkte att detta kommer aldrig gå med tanke på priset för lasern.
Ett par dagar senare var det godkänt och jag ska få min gratisprodukt inom 2-4 veckor.
Tror inte ens det tog en hel vecka så damp det ner, prioriterad leverans och allt.
Beställde GLL 3-80 CG från Amazon efter tips här från @Music Man, särskilt efter det ytterligare tipset från @richardtenggren om gratis LR7 från Bosch.
Reggade mig på Bosch, valde LR7, tänkte att detta kommer aldrig gå med tanke på priset för lasern.
Ett par dagar senare var det godkänt och jag ska få min gratisprodukt inom 2-4 veckor.
Tror inte ens det tog en hel vecka så damp det ner, prioriterad leverans och allt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder