295 641 läst · 8 036 svar
296k läst
8,0k svar
Vad väntar oss bilister?
svarade ditt inlägg 2126.P pmd skrev:
och jo jag svarade om subventioner...
Vad du diskuterade det har jag inte en aning om.
Jag är då inte intresserad av att subventionera en elbil..
Och ska den subventioneras så ska dess el kosta ca 18 kr per kWh... Så är det bra för stunden.
Förmodligen inte. Många är livrädda för att hålla med någon, i en sakfråga, som de uppfattar som en ond jävel.S Styrman_jansson skrev:
Den som man står långt ifrån ideologiskt har då automatiskt fel i allting.
Det där har jag hört/läst ganska ofta, men utan någon substantiell referens och bara av folk som ogillar Löven för att han är sosse. Jag är inte heller sosse, men jag tycker att man ska hålla sig till sanningen så jag undrar därför om det finns någon substans i påståendet att Löven började med fackligt arbete pga svetsningsinkompetens.Maskintok skrev:
Det fanns ett bevis på annat forum.. bortplockat tyvärr annars hade jag lagt hit det..P pmd skrev:Det där har jag hört/läst ganska ofta, men utan någon substantiell referens och bara av folk som ogillar Löven för att han är sosse. Jag är inte heller sosse, men jag tycker att man ska hålla sig till sanningen så jag undrar därför om det finns någon substans i påståendet att Löven började med fackligt arbete pga svetsningsinkompetens.
Finns ju också de som jobbat nära Stefan som talat om detta... visst hörsägen men det kan ju vara sant för det.
Det där är medeltida mellanöstern-idéer som du bör göra dig av med omedelbums. Vem som är släkt med vem är inte ett dugg relevant.Maskintok skrev:
När doktorerade du i kemi?
Jo det är ju det... Och det speglar hur dessa individer tänker... Och vart de har sina politiska åsikter...P pmd skrev:
kommer jag inte att släppa... Då vore jag dum, vilket jag inte är..
Varför skulle jag behöva ha gjort det?
att man doktorerat något betyder fortfarande inte att man begriper vad man pratar om.
Eller att det är bara de lärda som som får tala.. Där har du något som man ska lägga av med...