295 641 läst · 8 036 svar
296k läst
8,0k svar
Vad väntar oss bilister?
Vad har du för kompetens inom detta forskningsområde som gör att du kan säga att hela den samlade forskarkåren har fel? Du måste ha rätt bra på fötterna och jag skulle tippa på att ett nobelpris är att vänta om du har det.Maskintok skrev:
Något säger mig att du står helt barfota och gubbgissar
Supermiljöbloggen, klart MP är besvikna efter regeringsfiaskot förra veckan.A Abies koreana skrev:
Det är precis sådana personer i MP med 4% stöd av svenska folket som hittar på sådan rappakalja som du länkar till.
Det heter gissar... Bara gissar..R RoAd skrev:
välkommen till verkligheten.
Men nä hela forskarkåren är inte överens alls..
Det är vissa forskare som är på samma tankegång.. betyder inte att det är mera sanning för det...
Du gissar ja, det är en lite svagare åsikt än den som tusentals forskare under mer än 100 år kommit fram tillMaskintok skrev:
Du är välkommen att visa upp de forskare som inte håller med om att CO2 är en växthusgas. Håll dig till sådana som genomgått peer review och inte löst folk på bloggar eller youtube. Lycka till
Jag tycker det hade varit bättre att media slutar dalta med SD och påpekar och synar alla konspirationsteorier och lögner. Det ryms mycket väl inom demokration.S Styrman_jansson skrev:Så är det säkert ibland. Dock undrar jag om t.ex. SD hade varit så stora idag om övriga partier vågat diskuterar vissa frågor tidigare istället för att avfärda dem som opk, d.v.s. utanför åsiktskorridoren.
Det hela påminner mig om en grupp som startades på Facebook som kallades ”Vi gillar olika” som reaktion på att SD gick så bra i valet. Så fort SD nämndes spydde alla galla över dem på alla tänkbara vis. Tills en ny medlem skrev att de borde döpa om gruppen till ”Vi gillar olika - fast in så olikt att du röstar på SD…
För övrigt är jag ingen anhängare av SD men väl av demokrati. 1/5 av rösterna är ändå 1/5 av rösterna och det får man respektera.
Okej, då får du väl visa hur partierna avser att finansiera minskad skatt på bensinen. Jag ger mig direkt om du visar att informationen jag länkade till är felaktig.Grizzlybjörnen123 skrev:
Killgissar, precis vad vetenskapsmän gör. Var det inte en bättre vetande man som sa att jorden var plattMaskintok skrev:
Nä varför det?R RoAd skrev:Du gissar ja, det är en lite svagare åsikt än den som tusentals forskare under mer än 100 år kommit fram till
Du är välkommen att visa upp de forskare som inte håller med om att CO2 är en växthusgas. Håll dig till sådana som genomgått peer review och inte löst folk på bloggar eller youtube. Lycka till
Det enda ni länkar till som ni tror är sanning är en massa i trams från miljölobbyn.
Finns ingen sanning i Gretas släktingar mm.
Detta är inte alls förankrat i EU.Grizzlybjörnen123 skrev:
socialdemokraterna förhandlade med EU tidigare i våras om att vi skulle slippa att lägga ytterligare beskattning på miljövänligare bränslen.. Så som E85 och hvo..
Men denna skara av dårar valde att bistå mps krav och då höja skatterna.. Som dessutom är skatter på skatter...
Nej, det har ingen någonsin kommit fram till genom vetenskaplig forskning. En myt som sprids av folk som vill försöka få det till att vetenskapsmän just gissar. Det gör de absolut inte, och om någon skulle göra det så skulle de genast få sina gissningar underkända av andra forskare.Grizzlybjörnen123 skrev:
Läs på om hur vetenskaplig metod fungerar istället för att göra bort dig
https://sv.wikipedia.org/wiki/Vetenskaplig_metod
Allvetare
· Östergötland
· 4 098 inlägg