Jag vill minnas att mitt betedde sig så när det var dags för nya batterier.
 
Tack för snabba svar! Jag provar att byta när jag kommer hem och håller tummarna för att det är en sådan enkel fix.
 
  • Gilla
tttomten och 1 till
  • Laddar…
Ja, garanterat batterierna.

Kan tycka att varningen för låg batterinivå är under all kritik.

Har 3 st lås och inte en enda gång har jag fått varning om lågt batteri innan man antingen hört ”välkommen till yales integrerade lås”, hört på ”klicket” att det nog snart är dags eller att det helt sonika inte går att låsa upp längre!

Men skönt med en enkel fix på detta problem iaf!
 
  • Gilla
Sthlm1891
  • Laddar…
Jag instämmer verkligen med dig @Dizzy84!

Bytte som sagt batterier och det löste problemet, precis som ni skrev :D
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Är det någon med L3 som har fått någon känsla för hur länge batterierna räcker?
Vårat har varit i drift sen juli, ej bytt Batterierna ännu.
 
  • Gilla
Grizzlybjörnen123 och 1 till
  • Laddar…
Samma här och har 40% kvar
 
Henrik.woll Henrik.woll skrev:
Samma här och har 40% kvar
Kan man se batteristatus någonstans?
 
M Mapet890 skrev:
Kan man se batteristatus någonstans?
Får ut batteristatusen i Home Assistant, vet inte om man ser den i yaleappen?
 
tttomten tttomten skrev:
Jag vill minnas att mitt betedde sig så när det var dags för nya batterier.
Ok, har inte hittat det i yale appen.
 
M Mapet890 skrev:
Är det någon med L3 som har fått någon känsla för hur länge batterierna räcker?
Vårat har varit i drift sen juli, ej bytt Batterierna ännu.
installerade mina 3st i slutet på februari och dem funkar fin fint…
 
C CNystrom skrev:
installerade mina 3st i slutet på februari och dem funkar fin fint…
Ok, låter bra, tänkte om jag skulle byta nu precis innan vintern, men kan nog vänta till i vår då kanske.
 
Hej!

Krånglar lite med anslutningen till appen och behöver göra en fabriksåterställning, någon som vet säkert om man behöver initieringskortet? Jag hittar det inte någonstans. Gäller L3
Hälsningar Henrik
 
K Kahef skrev:
Hej!

Krånglar lite med anslutningen till appen och behöver göra en fabriksåterställning, någon som vet säkert om man behöver initieringskortet? Jag hittar det inte någonstans. Gäller L3
Hälsningar Henrik
aldrig använt mitt…
 
Vet nån om man kan stänga av ringklockan på låset helt eller under vissa tider på dygnet?
 
J jouh7 skrev:
Vet nån om man kan stänga av ringklockan på låset helt eller under vissa tider på dygnet?
om man gjort så att man kan styra låset via appen går det inte att stänga av ringklockan. Helt otroligt sjukt dåligt!!
Jag hoppas på en uppdatering av appen i framtiden så att det går. Har mailat med Yale som skickade en länk om hur man gör man det var en länk till hur man stänger av ljudet på en kamera/ringklocka. Så dom fattar ju inte problemet heller.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.