3 336 297 läst · 16 504 svar
3336k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Jag slarvade bort min kära sidavbitare. Så jag skulle köpa ny, wow bara 600 spänn.....
De brukade ju kosta 1200.... vilket kap tänkte jag. Nä, den var inte som min gamla, även om de såg lika ut. Made in Spain stod det på den när jag felsökte.
Jäklar kvartalsekonomer, de sabbar på någon månad vad som tagit ingenjörer hundra år att bygga upp...
De brukade ju kosta 1200.... vilket kap tänkte jag. Nä, den var inte som min gamla, även om de såg lika ut. Made in Spain stod det på den när jag felsökte.
Jäklar kvartalsekonomer, de sabbar på någon månad vad som tagit ingenjörer hundra år att bygga upp...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nya lindströmtängerna är ju kassa. Går ju sönder för ingenting. Visst det är en finavbitare men lite misshandel måste ju en tång i den i den prisklassen klara
Ser fram emot en recension av den där. Säljs ju som Ridgid i USA där omdömena svänger mellan Love and Hate — om den levererar är det ju en liten smart maskin; har själv varit nyfiken på den i många år framför allt på grund av priset.B Bylow skrev:
Återkom gärna med dina erfarenheter som testpilot.
//Ronnie
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 478 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 478 inlägg
Undra om personen som beställt en skärm men fick en bordssåg blev gladM Magnus_S skrev:Glädjen var stor, en leverans från Amazon av Bosch bordssåg GTS 635-216 till ett riktigt bra pris.
[bild]
eller.....vänta nu lite..... det var väl en bordssåg jag beställt......
Av omtanke om mina fingrar så kanske Amazon tyckte att det är bättre med en bildskärm med en bild på en såg istället...
Tyvärr så är priset på bildskärmen de skickat lägre än normalpriset för den beställda bordssågen, annars kunde man ju alltid ha låtsats som att det regnade och att de hade skickat rätt.
Men blev i alla fall imponerad av att deras hemsida föreslog att jag skulle ringa (!) och att det tog fem sekunder från att jag tryckt på knappen för att bli uppringd, till det att telefonen ringde.
Sen att transportören som ska komma med rätt vara inte kan ta med den här lådan tillbaka, och att den var för stor att lämnas in hos DHL-ombudet var väl inte lika roligt.....