3 392 516 läst · 16 664 svar
3393k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
Knipex måste noterat en sanslös uppgång i sin försäljning av Tångnycklar i Sverige sista månaden. Jag är en av alla skyldiga, och verkar vara i gott sällskap här
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 6 553 inlägg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 6 553 inlägg
Fast det var inte tänkt som kritik varken mot Stefan (eller alla andra som köpt) eller verktyget bara nyfikenheten.Alfredo skrev:
Jag kom på några få enstaka jobb där den kunde vara bra men det var inte många. Ett exempel var halvrundade luftnipplar som man av någon anledning inte vill byta eller förstöra mer.
Tror inte den lilla har tillräckligt med gap annars hade jag nog testat själv och bytt ut min uppslipade miniskiftnyckel som jag alltid har på mig på jobbet.
Jag har alltid en nollnolla och en liten polygrip i fickan och använder polygripen mest till att hålla emot i diverse förband. Så jag funderar på om inte en liten sådan här tångnyckel skulle vara en värdig ersättare.
Om det nu blir ett köp så blir det nog snarare ett komplement till polygripen eftersom det är svårt att skiljas från något som man haft i fickan större delen av sitt liv
Om det nu blir ett köp så blir det nog snarare ett komplement till polygripen eftersom det är svårt att skiljas från något som man haft i fickan större delen av sitt liv
Jag åkte till bygghandeln för att köpa lite vettiga julklappar till barnen idag. Planen var att jag inte skulle köpa något mer, men så hade dom utförsäljning av fräsar och borr från Bosch så planen lades snabbt om och förutom barnens julklappar kom jag hem med det här.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag har bara en kraftavbitare jag knipsat spik med bland annat. Nämnde för svågern att de är helgonförklarade på Byggahus så nu har han också köpt minst en Knipex.D Daaaaaniel skrev:
Jag har nog dragit mitt strå till stacken med, vi beställde 90st olika Knipextänger (inte bara tångnycklar då ska sägas, det hade faktiskt varit lite overkill, men bara lite ) till verkstaden förra månadenD Daaaaaniel skrev: