992 722 läst · 8 026 svar
993k läst
8,0k svar
Vad har ni gjort med er trädgård idag?
Jag bor ju i hästlandskap och grannarna har tappert försökt förklara vad det är för skillnad på hästar och tycker inte att min indelning Stooor/ponny/valp fungerarG-83 skrev:
Men de är bra på äta. En helt igångväxt äng behöver inte många dagar med en "Stooor" för att vara nedklippt.
Nej där blir det tydligt vad hästar, kor och får gör för våra öppna landskap som annars hade varit igenväxta.
Jag ska väl inte skryta med några enorma hästkunskaper, det är mest frun och dottern som håller på med våra
Jag ska väl inte skryta med några enorma hästkunskaper, det är mest frun och dottern som håller på med våra
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
ah ok, gick o tolka på lite andra sätt också.. du kunde ju ha kallat nått djur för utomsocknes arbetskraft.. som liksom puttat dit stenen.. eller att ni fått ett kaninbo där.. och ni la dit stenen för att de inte skulle förstöra mer typkashieda skrev:
Samma här
Satte sättlök....... och skördade sättlök
Det går åt rätt så många när det ska lagas mat och det är ett helsike att skära utan att dom sprätter iväg
Gurkan är det tvärtom med. Helt plötsligt hänger den där, enorm och överväxt
Satte sättlök....... och skördade sättlök
Det går åt rätt så många när det ska lagas mat och det är ett helsike att skära utan att dom sprätter iväg
Logga in
Skapa konto
Gurkan är det tvärtom med. Helt plötsligt hänger den där, enorm och överväxt
Logga in
Skapa konto
Jag fick ge mig vid 54. Då var burkarna slut. Sedan fanns det säkert äpplen till tre gånger så mycket kvar på trädet.
Men jag slipper ju plocka fallfrukt i år i alla fall. Det brukar vara en rätt trist kvällsritual annars.
Men jag slipper ju plocka fallfrukt i år i alla fall. Det brukar vara en rätt trist kvällsritual annars.