4 369 649 läst · 32 118 svar
4370k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 653 inlägg
https://www.jula.se/catalog/verktyg...sverktyg/fargsprutor/texturfargspruta-021019/Nötegårdsgubben skrev:
Sprutan funkar kanon, problemet är min gamla kompressor som inte levererar nog med luft för kontinuerlig målning. Men det fungerar ändå, den hinner fylla tanken när man blandar ny färg. Det blir skitbra och färgen kan verkligen tränga in i de gamla knotiga knutarna.
Ja.. hmm.. skitbra.. men bättre än med pensel i alla fall. Man får måla två varv, men det får man ju med pensel också
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det visade sig vara lite naivt att tro att det skulle räcka att bila bort delar av trappsteget, jag tänkte nog ändå att själva trappstegen bara stod på ett relativt litet fundament och att den helt enkelt skulle lägga sig ner.
Logga in
Skapa konto
Grävde 60+ cm ner och nådde fortfarande inte slutet av fundamentet. Man visste hur man byggde förr i tiden
Städat och samlat ihop gammalt skit. Fick ihop en räjel hög som ska till tippen.
Hittade en "mysig" gammal järnvägssyll nergrävd i en fd rabatt. Det var ett skapligt stort myrbo i syllen. Arga blev dom också när det kom en filur o h sabbade deras hem.
Hittade en "mysig" gammal järnvägssyll nergrävd i en fd rabatt. Det var ett skapligt stort myrbo i syllen. Arga blev dom också när det kom en filur o h sabbade deras hem.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Inte jag men rörmokare har gjort.
Nu är det enbart lite taklister, dörrfoder, handdukstork och duschväggar/dörr. Sen går vi vidare till nästa projekt.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Nu är det enbart lite taklister, dörrfoder, handdukstork och duschväggar/dörr. Sen går vi vidare till nästa projekt.