3 336 164 läst · 16 504 svar
3336k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Renoverare
· Östergötland
· 76 inlägg
Definitivt inte dagens inköp, och kanske inte verktyg heller men just idag är jag glad att jag köpte den förra året när det också var förbannat varmt!
Drygt trettio grader på vår kökstermometer (ja inte inne i köket då alltså utan utanför, vid uteplatsen), verkstadstermometern visade 24,3 grader när jag kom hit vid tvåtiden — efter någon timmes maskinkörning var temperaturen uppe på 27,4 grader. Blåkläders hantverkarkilt är underbart sval jämfört med mina vanliga snickarbrallor.
Får erkänna att efter att ha börjat med kilt känns det lockande med lite crossdressing överhuvudtaget när temperaturerna ballar ur på det här viset.
//Ronnie
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Drygt trettio grader på vår kökstermometer (ja inte inne i köket då alltså utan utanför, vid uteplatsen), verkstadstermometern visade 24,3 grader när jag kom hit vid tvåtiden — efter någon timmes maskinkörning var temperaturen uppe på 27,4 grader. Blåkläders hantverkarkilt är underbart sval jämfört med mina vanliga snickarbrallor.
Får erkänna att efter att ha börjat med kilt känns det lockande med lite crossdressing överhuvudtaget när temperaturerna ballar ur på det här viset.
//Ronnie
Håll ordning på grejerna nu så det inte ”ballar ur” fullständigt
Verktygstokig
· Dalsland
· 301 inlägg
Verktygstokig
· Dalsland
· 301 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 7 547 inlägg