7 795 861 läst · 38 162 svar
7796k läst
38,2k svar
Humorhörnan ...
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Påminner mig om en blondin i min klass på högstadiet, under ett matteprov.Ramnemark skrev:
Jag kommer inte ihåg provet i sin helhet men en uppgift gick ut på att man skulle räkna ut längden av hypotenusan på en triangel med basen 27 cm och en given höjd.
De flesta använde Pythagoras sats, men inte denna tjej. Hon räckte istället upp handen och bad snällt om att få fler papper, då triangeln inte fick plats på det A4 hon redan börjat på.
Så det nya pappret placerades jämsides med det andra, likt ett A3, och nu fick triangeln plats.
Administrator
· Skåne
· 7 851 inlägg
Jag har raderat inlägg som inte var så trevliga. Ni får tänka på att vi har medlemmar av alla åldrar här och att både män och kvinnor ska tycka att det är trevligt att diskutera.
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Jag tyckte också den var kul men jag ville inte visa den för dig Marlen vid frukostbordet eftersom barnen också var där. Det kändes fel på något sätt.
Ville inte klicka på Gilla-knappen eftersom jag var rädd att jag skulle kunna framstå som en manschauvinist (svårt ord att stava) eller vad det nu heter.
Ville inte klicka på Gilla-knappen eftersom jag var rädd att jag skulle kunna framstå som en manschauvinist (svårt ord att stava) eller vad det nu heter.
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Förlåt
Tog ett litet tag innan jag fattade vad som försvann och vilket inlägg du nu skrev om här.Per Eskilsson skrev:Jag tyckte också den var kul men jag ville inte visa den för dig Marlen vid frukostbordet eftersom barnen också var där. Det kändes fel på något sätt.
Men nu har jag nog koll på det. Jag tycker precis som dig, att den var lite småkul, men av samma orsak blev det inget gilla här heller.
Någon slags nivå måste vi hjälpas åt att hålla här, på detta forum som är en tummelplats för alla slags folk.
Helt klart en bild som går att visa vissa, men inte alla.
Oj vad nyfiken jag blir! Vad har jag missat?Mikael_L skrev:Tog ett litet tag innan jag fattade vad som försvann och vilket inlägg du nu skrev om här.
Men nu har jag nog koll på det. Jag tycker precis som dig, att den var lite småkul, men av samma orsak blev det inget gilla här heller.
Någon slags nivå måste vi hjälpas åt att hålla här, på detta forum som är en tummelplats för alla slags folk.
Helt klart en bild som går att visa vissa, men inte alla.
Den bågformade duschdraperistången har jag sett på ett hotell i Ludvika. ( den är uppenbart tänkt för hörnbadkar, eller ?) Dock monterad över ett konventionellt badkar i Ludvika. hm.TeroM skrev:
Jag har bara sett det i USA, med vanligt badkar. Har utgått ifrån att det är ett måste för att den genomsnittliga amerikanska kroppen skall få plats innanför ...hyggabus skrev: