3 336 386 läst · 16 504 svar
3336k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Renoverare
· Näverkajakens födelseort
· 797 inlägg
Självbyggare
· Stockholm
· 9 884 inlägg
Självbyggare
· Stockholm
· 9 884 inlägg
Blå Bosch 3.6V, Festool CXS och DeWalt 10,8V gillar både dottern på 7 och grabben på 5år. Skulle tro att Makita 10.8V med slide on skulle gillas av dem också. De fick en liten Malmbergs 3,6V var i julklapp så pappa kunde ta tillbaka de andra maskinerna.Fjojtmehmet skrev:
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Nu när jag fått hem och testkört min Bosch GSR 18V-EC kan jag bara konstatera att det är _rejäl_ skillnad både i känsla och prestanda mellan en 18V grön Bosch som jag hade sen tidigare och den nya blå varianten.
Mycket imponerad av den nya, såpass att jag idag beställde en GDX 18V-EC för att ha som komplement så kan den gröna få bli sambons i fortsättningen.
Mycket imponerad av den nya, såpass att jag idag beställde en GDX 18V-EC för att ha som komplement så kan den gröna få bli sambons i fortsättningen.
Renoverare
· Näverkajakens födelseort
· 797 inlägg
Jag menar till de väldigt små livenRobert-san01 skrev:
Grabben fick ett set med alla möjliga gröna bosch i ettårspresent. Handklingan går varm i köksgolvet
Självbyggare
· Stockholm
· 9 884 inlägg
Nu är det planeringsfas till nästa projekt. Därför kände jag att mitt liv skulle bli mycket bättre om jag hade ett ljusbord. Tittade först efter ritningar för att bygga ett. Google... bilder...
Hittade bilder på platta kompakta led-belysta grejer i rimliga prislägen. Byggplanerna kändes fåniga.
Så nu har jag investerat.
I fortsättningen skall jag kunna rita rent handskisserna utan att behöva tejpa upp dem på köksfönstret.
mvh Findus
Hittade bilder på platta kompakta led-belysta grejer i rimliga prislägen. Byggplanerna kändes fåniga.
Så nu har jag investerat.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
I fortsättningen skall jag kunna rita rent handskisserna utan att behöva tejpa upp dem på köksfönstret.
mvh Findus
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg