418 971 läst · 2 056 svar
419k läst
2,1k svar
Gardena R40li
Det är ett kort som sätts ovanpå mainboardet i kontakt för hmi kortet som sedan kopplas in i detta kort. Här är instruktionerna http://www.robonect.de/viewtopic.php?f=8&t=4
Tycker det hela verkar mycket intressant, kul att feature att det går att sätta en webkamera på klipparen också.
Tycker det hela verkar mycket intressant, kul att feature att det går att sätta en webkamera på klipparen också.
Mycket intressant håller jag med om.Randulf skrev:
Betyder detta nedan att klipparen måste vara från 2015 eller nyare tro?
Gardena R40Li (bis Bj.2015)
Redigerat:
Svarar mig själv härqsecofr skrev:
Efter lite läsning på den tyska sidan så verkar det som om att nån gång i maj 2016 fick r40 en ny layout på moderkortet som gör att kortet inte passar. Dock så finns det lösning på det också verkar det som.
Ang. gruppköp ! Gilla detta inlägg, Så ser jag hur många som hänger på.
Priset blir då 79 € st inkl. antenn (4,90 €
OBS ! Inom 14 dagar kommer programmet att vara översatt till Engelska, Svensk översättning är på G.
Priset blir då 79 € st inkl. antenn (4,90 €
OBS ! Inom 14 dagar kommer programmet att vara översatt till Engelska, Svensk översättning är på G.
Redigerat:
Sjukt sugen. Men lika osugen på att förverka garantin.
Hur lång garanti är det på klipparen 2år? Har en r40li som iofs är tillverkad 2012 men köptes ny i vintras.
Finns det några plomberingar som bryts då man öppnar den för att komma åt elektroniken?
Skulle en serviceverkstad kunna se att man har micklat med den om man återställt den vid eventuellt problem?
Hur lång garanti är det på klipparen 2år? Har en r40li som iofs är tillverkad 2012 men köptes ny i vintras.
Finns det några plomberingar som bryts då man öppnar den för att komma åt elektroniken?
Skulle en serviceverkstad kunna se att man har micklat med den om man återställt den vid eventuellt problem?