28 117 läst · 206 svar
28k läst
206 svar
Gruppköp Zwave 1 Maj-30 Jun
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Jag var tvungen att hoppas av detta gruppköp redan tidigare eftersom jag inte kunde vänta (behövde min varor till nybygge). Jag beställde av m.nu och vill passa på att berömma de för både deras otroliga service samt bra priser!
Medlem
· Västernorrland
· 521 inlägg
Ja, jag förstår ingenting av denna tråd! Blir det av eller inte? Fick ett PM för ca en vecka sedan av TS att hen kollat med Åf och det kändes som nu var det äntligen på G. Jag skrev att jag gärna är med igen om det är så att allt går genom tråden där det startades, skrev också att det behövs förklaras så att alla har koll på vad som händer ...
Har inte fått något svar ännu, varken i PM eller här ...
Har inte fått något svar ännu, varken i PM eller här ...
S
Snakepit
Bannad
· västra götaland
· 36 inlägg
Snakepit
Bannad
- västra götaland
- 36 inlägg
Detta köp blir av och det är klart nu.
Ni sista som vill med på tåget PM:a vad ni ska ha.
Ni som vill ändra pm:a era ändringar.
Fibaros nya grymma dimmer finns färdig med strömavläsning, fibaros nya wall plug finns hemma nu också.
Alla kommer att inom en viss tid kunna lägga till beställning på sin order om de behöver utöka sin första beställning.
Vad är en rimlig tid att sätta på kompletteringsbeställningstid?
1 månad? 2 månader?
Ni som inte vill vara med kan pm:a mig isf.
Alla har ett PM innan denna veckans slut. PUNKT!
Ursäkta dröjsmål mm, men det har vart både det ena och det andra när det kommer till mitt privatliv så jag har ej kunnat vara så närvarande som jag viljat.
mvh
Ni sista som vill med på tåget PM:a vad ni ska ha.
Ni som vill ändra pm:a era ändringar.
Fibaros nya grymma dimmer finns färdig med strömavläsning, fibaros nya wall plug finns hemma nu också.
Alla kommer att inom en viss tid kunna lägga till beställning på sin order om de behöver utöka sin första beställning.
Vad är en rimlig tid att sätta på kompletteringsbeställningstid?
1 månad? 2 månader?
Ni som inte vill vara med kan pm:a mig isf.
Alla har ett PM innan denna veckans slut. PUNKT!
Ursäkta dröjsmål mm, men det har vart både det ena och det andra när det kommer till mitt privatliv så jag har ej kunnat vara så närvarande som jag viljat.
mvh
S
Snakepit
Bannad
· västra götaland
· 36 inlägg
Snakepit
Bannad
- västra götaland
- 36 inlägg
S
Snakepit
Bannad
· västra götaland
· 36 inlägg
Snakepit
Bannad
- västra götaland
- 36 inlägg
Hej
Som sagt.
Allt är nu till slut klart och de som inte vill vara med ber jag uppdatera mig med PM om detta snarast.
De som vill med skickar PM omgående så lägger jag till er i listan.
Jag kommer under söndagen att skicka PM till alla medverkande med all information som behövs.
Ber om ursäkt att det dröjt ett tag men det har vart många bollar i luften där jag jobbat fruktansvärt mycket och även väntat på den nya Wall Pluggen och dimmern från Fibaro.
Men nu så till slut så är det på G.
Alla kommer inom en rimlig tid få göra tillägsbeställing om det blir nödvändigt. Man kommer ha 1 månad på sig att göra en tilläggsbeställning. Tycker det är en rimlig tid, eller vad tycker ni andra?
mvh
Som sagt.
Allt är nu till slut klart och de som inte vill vara med ber jag uppdatera mig med PM om detta snarast.
De som vill med skickar PM omgående så lägger jag till er i listan.
Jag kommer under söndagen att skicka PM till alla medverkande med all information som behövs.
Ber om ursäkt att det dröjt ett tag men det har vart många bollar i luften där jag jobbat fruktansvärt mycket och även väntat på den nya Wall Pluggen och dimmern från Fibaro.
Men nu så till slut så är det på G.
Alla kommer inom en rimlig tid få göra tillägsbeställing om det blir nödvändigt. Man kommer ha 1 månad på sig att göra en tilläggsbeställning. Tycker det är en rimlig tid, eller vad tycker ni andra?
mvh
Medlem
· Västerbotten
· 37 inlägg
Hej, kanske bara jag som är trött och långsam i huvudet efter första arbetsveckan efter semestern, men kommer man att ha möjlighet att när p.m kommer ta ställning till om man tycker att det är ett ok pris? Jag är fortsatt intresserad av att vara med på beställningen men det är ju svårt att lova att köpa för ganska mycket pengar innan man sett hur priserna ligger.
S
Snakepit
Bannad
· västra götaland
· 36 inlägg
Snakepit
Bannad
- västra götaland
- 36 inlägg
Självklart kommer alla som ska handla godkänna den deal som dom får.storsmurfen skrev:Hej, kanske bara jag som är trött och långsam i huvudet efter första arbetsveckan efter semestern, men kommer man att ha möjlighet att när p.m kommer ta ställning till om man tycker att det är ett ok pris? Jag är fortsatt intresserad av att vara med på beställningen men det är ju svårt att lova att köpa för ganska mycket pengar innan man sett hur priserna ligger.
Allt kommer stå i PM:et. De so inte vill vara med får ta ställning när PM kommer och så får man en 2-3 dagar på sig att bestämma sig med ett slutgiltigt svar.
mvh
När kommer PM?
S
Snakepit
Bannad
· västra götaland
· 36 inlägg
Snakepit
Bannad
- västra götaland
- 36 inlägg
Hej
Fick hoppa in och jobba extra idag så jag är inte hemma förens kl 04 inatt. Tänkte jag skulle skriva det så alla vet.
Imorgon är jag ledig så jag skickar ut alla PM nån gång mellan kl 11-17.
Fick hoppa in och jobba extra idag så jag är inte hemma förens kl 04 inatt. Tänkte jag skulle skriva det så alla vet.
Imorgon är jag ledig så jag skickar ut alla PM nån gång mellan kl 11-17.