3 780 636 läst · 12 845 svar
3781k läst
12,8k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
tack för all hjälp. Det knepiga är att tretti.se och cdon har olika priser på samma produkter så med rabattkod på rätt ställe ger mer "vinst" . Eller det är ju det man säger till frugan när man köpt en maskin...."jag vann xxx kr på att köpa den här just nu"....
/
M
/
M
Axtorp skrev:
Lider med dig. Är själv småirriterad för att jag inte slog till. Jag köpte förvisso ett nytt såg i våras men kom på försent att jag skulle kunna använda borden i kombination - dels som bockar vid målning men även som ställning med några rejäla plank emellan.
Nä. Detta var för billigt för att INTE köpa!
Var inne för att beställa igår runt lunch. Då visades det billiga priset när man klickade sig till kap/gersågar. Men när man klickade in sig på sågen visades det dyra. Lade man i kundvagnen lades den in med det dyra. Tog skärmbilder och sparade och skickade meddelande via deras kontaktformulär om att priset nästan fördubblas i kundvagnen. De har inte svarat än.magda136 skrev:
Jag kan tipsa om att det finns en Marples-skölp med trähandtag i bra skick, kanske 6 mm bred, på en loppis strax norr om Etelhem på Gotland. 25 spänn skulle dom ha. Antar att det är ett bra pris, men jag kan inte riktigt motivera en skölp.
Kan också tipsa om att det finns en hyvel av märket Anchor för 110 kr på loppisen i Tellung söder om Stånga. Övriga 10-15 loppisar jag besökt här på Gotland har inte haft några verktyg alls.