4 362 068 läst · 32 081 svar
4362k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Är bara de två första bilderna som är "helt up to date" Inte hunnit tagit så mycket bilder ännu men tanken är att jag ska göra en egen tråd och beskriva detta lösvirkesprojekt och dess kostnader, är det minsta jag kan bidra med tillbaka med all den bra information jag har hämtat från detta forum. Håll utkik och håll till godo med dessa så länge
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Riktigt snyggt med grå fönsterkarmar invändigt!fireboolt skrev:Är bara de två första bilderna som är "helt up to date" Inte hunnit tagit så mycket bilder ännu men tanken är att jag ska göra en egen tråd och beskriva detta lösvirkesprojekt och dess kostnader, är det minsta jag kan bidra med tillbaka med all den bra information jag har hämtat från detta forum. Håll utkik och håll till godo med dessa så länge
Fint hus, fin färgsättning ute. Gillar köket och de grå fönstren är som tidigare sagt supersnygga.fireboolt skrev:Är bara de två första bilderna som är "helt up to date" Inte hunnit tagit så mycket bilder ännu men tanken är att jag ska göra en egen tråd och beskriva detta lösvirkesprojekt och dess kostnader, är det minsta jag kan bidra med tillbaka med all den bra information jag har hämtat från detta forum. Håll utkik och håll till godo med dessa så länge
Torkat vardagsrumsgolvet och plockat bort lite saker, var ska man ha all skit till egentligen? Tänk om man bara hyrde en container och slängde allt som inte har med själva boendet att görs, va skönt det vore.
Fortsatt med källaren. Avbryter för mongolisk restaurang.
http://mobil.byggahus.se/forum/soci...kig-kallare-till-tonarsrum-4.html#post1940553
http://mobil.byggahus.se/forum/soci...kig-kallare-till-tonarsrum-4.html#post1940553