4 367 156 läst · 32 112 svar
4367k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Slipat spackel, o sen spacklat lite till, Förhoppningsvis sista rundan. Fy fan, Jag lider med alla stackars målare som måste göra sånt här varje dag.
Förhoppningsvis har de iaf större talang för det än vad jag har.
Förhoppningsvis har de iaf större talang för det än vad jag har.
Slipat och målat trappan med halvmatt snickerifärg. Nu skall frugan och jag remsa reglar till trappnosen med bordssågen.
Fyra timmars konvertering av källarmisär till lackeringsutrymme. Planen är att sprutlackera fem mediokra fanérade innerdörrar samt i samma veva dra över ett par radiatorer på plåts. Gick som planerat, dock hade jag glömt hur mycket sprutgrund det går åt om man vill ha fin finish. Hann iaf bli varm i kläderna, drog över två radiatorer och två dörrar två vändor.
Skottat snö, packat flyttlådor.
Rördragning samt installerat ett vattenburet element.
By the way... jag letar efter en sida på nätet där man lägger upp bilder på diverse henna projekt, renoveringar osv.
Råkade surfa in på den för ett tag sedan men kan ej hittat den nu, sidan var svensk och det var nästan uteslutande bilder.
Projekten var kattegoriserade.
Någon som känner till någon sådan sida?
By the way... jag letar efter en sida på nätet där man lägger upp bilder på diverse henna projekt, renoveringar osv.
Råkade surfa in på den för ett tag sedan men kan ej hittat den nu, sidan var svensk och det var nästan uteslutande bilder.
Styleroom?Alimaj skrev:Rördragning samt installerat ett vattenburet element.