4 368 665 läst · 32 114 svar
4369k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Golvlist mellan hall o v-rum monterad, tog bara tre år.
En mindre snygg övergång mellan kökskakel o vägg tillrättad efter ungefär lika lång tid.
Vilken skillnad på arbetsinsatser/tid jämfört med när huset byggdes för sju år sen. Snart dags för nytt igen
En mindre snygg övergång mellan kökskakel o vägg tillrättad efter ungefär lika lång tid.
Vilken skillnad på arbetsinsatser/tid jämfört med när huset byggdes för sju år sen. Snart dags för nytt igen
Ojoj, hushållsapparater som används på helt fel sätt. Sådant kan straffa sig hårt och bildbevis på det är som att be om problem. Jag har gjort misstaget att göra rent penslar i någon sorts Tupperware (?) burkar ett par gånger innan någon upplyste mig om att burkjävlarna kostade flera hundra styck.
Ha ha haMathiasS skrev:
Funderar på att berätta det när hon kommer hem..
Varit en stygg stygg pojke.. =P
Höjdrädda jag har varit uppe på ett halvrötet bond-byggnadstak och bytt trasiga pannor. Dock fanns det ingen läkt kvar på vissa ställen så får införskaffa det.
Tagit bort ful fönstersmyg som skulle kostat mer att måla fin än byta mot ny.
Tagit bort dörrfoder inför att rätta till karmen då dörren inte går att stänga.
Rengjort förfiltret till vattnet.
Rengjort förfiltret till vattnet.
Men du hade seleYrrol skrev:Höjdrädda jag har varit uppe på ett halvrötet bond-byggnadstak och bytt trasiga pannor. Dock fanns det ingen läkt kvar på vissa ställen så får införskaffa det.
Har börjat bearbeta henne nuMikael_L skrev:
Kunde inte bestämma mig om jag skulle fixa en shysst repa på den eller inte he he
Fanns inte tid för en konsekvensanalys