1 197 858 läst · 5 418 svar
1198k läst
5,4k svar
Coola arkitektritade hus till salu
Tycker där är mycket som är bra med detta huset. Vi var och tittade på detta under bomässan. Gillar arkitekturen, isolerglas utan karmar, obehandlad puts invändigt, bågformat tak, skjutdörrar, planlösningen framför allt kök ock vardagsrum i vinkel med fönster mot naturen.igelkotten82 skrev:
Tycker samtidigt att det var ett helt ok sätt att som arkitekt till sitt hus posta det i denna tråd.
Självbyggare
· SE4
· 3 170 inlägg
Hittade detta objekt av en slump, tycker det är riktigt snyggt gjort. Undrar däremot lite om man har tillåtelse att gräva i trädgården =/ vem vet vad man kan hitta...
http://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-hedetangen-karlstads-kommun-hedetangen-420-5468151
http://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-hedetangen-karlstads-kommun-hedetangen-420-5468151
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Perfekt med en egen kyrka om man är lagd åt det andliga hålletJovial skrev:
Och 4.000 kr/månad drar man väl lätt in via kollekten
Usch, creepy
Det där var helt i min stil! Fasen vad läckert! Tycker det var ett resonabelt pris. Inga problem att ställa in ett pingisbord på efterfesten och spela lite rundpingis!Jovial skrev:
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 893 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 893 inlägg
Helt otroligt fint, det är väl detta som kan övertyga mig att flytta till syrrans trakter... Men det ligger nog lite avsides (kan inte riktigt hur det ser ut där norr om E18), i kombo med omgivningarna kanske en kväll med fullmåne kan fresta på nerverna...Jovial skrev:
/U
Jag har ingen aning om varför men jag har en konstig dragning till fd kyrkor, trots att jag hatar allt vad religion heter. Eller är det därför kanske? Just att det är före detta... Sjukt läckert ställe iaf!Jovial skrev:
Lite roligt att de placerat TV:n vid predikstolen. Ja, det är väl dit man vänder sig för att få höra kungörelser och domedagspredikningar nuförtiden...Jovial skrev:
Väldigt fint nott om Väse .. jordbrukstrakter med mycket öppna fält och kurviga små vägar. Men ligger lite off. Man kan glömma att ta sig någonstans utan bil.ullberg skrev: