L-Bror
Jonan skrev:
Pool i fötterna, vardagsrum i röven, matsal i axlarna och sovrum i huvudet.
För att inte tala om vattenrutschkanan :D
 
  • Gilla
Johan Gunverth
  • Laddar…
Marlen: annons på hemnet...
 
igelkotten82 skrev:
[länk]

Annorlunda former på huset och rätt mycket skoj detaljer tyckte jag. Plåttak invändigt har jag aldrig sett i en villa men tycker nog det är rätt coolt på bild i alla fall..
Tycker där är mycket som är bra med detta huset. Vi var och tittade på detta under bomässan. Gillar arkitekturen, isolerglas utan karmar, obehandlad puts invändigt, bågformat tak, skjutdörrar, planlösningen framför allt kök ock vardagsrum i vinkel med fönster mot naturen.

Tycker samtidigt att det var ett helt ok sätt att som arkitekt till sitt hus posta det i denna tråd.
 
Manberg skrev:
Tycker plåttaket var helrätt,
Jag kan bara tänka på ljudnivån inne med plåttak..
 
timmelstad skrev:
Jag kan bara tänka på ljudnivån inne med plåttak..
Ligger det isolering direkt på plåten är det inte värre än något annat innertak.
 
Jovial skrev:
Hittade detta objekt av en slump, tycker det är riktigt snyggt gjort. Undrar däremot lite om man har tillåtelse att gräva i trädgården =/ vem vet vad man kan hitta...

[länk]
Perfekt med en egen kyrka om man är lagd åt det andliga hållet :cool:

Och 4.000 kr/månad drar man väl lätt in via kollekten :rolleyes:


Undrar däremot lite om man har tillåtelse att gräva i trädgården =/ vem vet vad man kan hitta...
Usch, creepy :p
 
Kanske ska köpa det och bygga en pool :) gräva ut rejält, fy f*n för att få upp benrestermed skopan hehe
 
Jovial skrev:
Hittade detta objekt av en slump, tycker det är riktigt snyggt gjort. Undrar däremot lite om man har tillåtelse att gräva i trädgården =/ vem vet vad man kan hitta...

[länk]
Det där var helt i min stil! Fasen vad läckert! Tycker det var ett resonabelt pris. Inga problem att ställa in ett pingisbord på efterfesten och spela lite rundpingis!
 
ullberg
Jovial skrev:
Hittade detta objekt av en slump, tycker det är riktigt snyggt gjort. Undrar däremot lite om man har tillåtelse att gräva i trädgården =/ vem vet vad man kan hitta...

[länk]
Helt otroligt fint, det är väl detta som kan övertyga mig att flytta till syrrans trakter... Men det ligger nog lite avsides (kan inte riktigt hur det ser ut där norr om E18), i kombo med omgivningarna kanske en kväll med fullmåne kan fresta på nerverna...

/U
 
RoTe
Jovial skrev:
Hittade detta objekt av en slump, tycker det är riktigt snyggt gjort. Undrar däremot lite om man har tillåtelse att gräva i trädgården =/ vem vet vad man kan hitta...

[länk]
Jag har ingen aning om varför men jag har en konstig dragning till fd kyrkor, trots att jag hatar allt vad religion heter. Eller är det därför kanske? Just att det är före detta... :D Sjukt läckert ställe iaf!
 
Jovial skrev:
Hittade detta objekt av en slump, tycker det är riktigt snyggt gjort. Undrar däremot lite om man har tillåtelse att gräva i trädgården =/ vem vet vad man kan hitta...

[länk]
Lite roligt att de placerat TV:n vid predikstolen. Ja, det är väl dit man vänder sig för att få höra kungörelser och domedagspredikningar nuförtiden...;)
 
  • Gilla
jeppeknaster
  • Laddar…
Jovial skrev:
Hittade detta objekt av en slump, tycker det är riktigt snyggt gjort. Undrar däremot lite om man har tillåtelse att gräva i trädgården =/ vem vet vad man kan hitta...

[länk]
Finns bara en sak att säga, VILL HA! Jösses vad coolt (y)
 
ullberg skrev:
Helt otroligt fint, det är väl detta som kan övertyga mig att flytta till syrrans trakter... Men det ligger nog lite avsides (kan inte riktigt hur det ser ut där norr om E18), i kombo med omgivningarna kanske en kväll med fullmåne kan fresta på nerverna...

/U
Väldigt fint nott om Väse .. jordbrukstrakter med mycket öppna fält och kurviga små vägar. Men ligger lite off. Man kan glömma att ta sig någonstans utan bil.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.