MathiasS skrev:
Det finns många sätt att spendera 4 mille.

[länk]

Ser fint ut på bilderna men det går knappt att kliva ut genom dörren utan att hamna i sjön och det ligger verkligen mitt i farleden utanför waxholm. Inte trevligt.
Tja, hade jag bott i Stockholm och haft 4 miljoner över (och en båt) hade det varit en rätt skön tillflyktsort.
 
igelkotten82 skrev:
[länk]

Annorlunda former på huset och rätt mycket skoj detaljer tyckte jag. Plåttak invändigt har jag aldrig sett i en villa men tycker nog det är rätt coolt på bild i alla fall..
Tycker plåttaket var helrätt, kul med annorlunda val av material och färger på oväntade platser!

Men.

Om man ska sälja huset så tycker jag att man i alla fall kan rensa ogräset på uppfarten. Vidare tycker jag att man även borde satt en avgränsning mellan gräs och grus på den lilla plätten med postlådan. Sen undrar jag hur gräsmattan kan vara så otroligt risig? Är det vattningsförbud månne? Eller är det bara färgblindhet med tanke på garagefärgen?

Sen undrar jag hur arkitekten tänkte när man placerar en ytterdörr kloss mot en annan vägg utan någon som helst väderskydd?
 
Fan va häftigt!!! Det hörde verkligen till denna tråd!!! Vore kul med bild utifrån! Någon som har nån fakta om huset? Vart ligger det på västkusten?
 
Undrar vart vattenrutschbanan leder :)
 
  • Gilla
Nyfniken och 1 till
  • Laddar…
Hmm... Om man kikar på alla våningar så bildar de en hel kropp. Vattenruschkanan kommer väl ut nånstans i "könshöjd". :)
 
  • Gilla
tompaah7503
  • Laddar…
Och ni kan gissa var "rutschbanan" är placerad =)
De har glömt några våningar i planlösningen, och varför behöver man en tvättstuga passande ett större hyreshus?

Och så har de glömt bilderna på utsidan, var får man ens bygga ett sånt hus?
 
Står ju 26 rum och närmare 900kvm boarea!!
Så det är mycket dom inte visar tyvärr!!
 
Jag vill också se utsidan.. Rätt fränt på insidan. Förmodligen får man inte se allt om man inte är VÄLDIGT intresserad med en fett plånbok.
 
Jag börjar misstänka att det är en plojannons, företaget verkar inte finnas, huset lär omöjligt stå på plats i sverige (jag skulle vilja se det bygglovet)
 
Det är en ploj.....
 
Nyfiken på hur ni vet att det är ploj?
 
Webbadressen registrerades för några dagar sedan. Kolla annonserna under http://www.elersekstrom.se och dom som redan är sålda.... Sen "sökes hjärtformad ö i Stockholms skärgård"
 
  • Gilla
xdigger
  • Laddar…
Byggt i år och värms med olja, den var bra :)
 
Svårt att avgöra, utsikten från fönstrena hänger iaf ihop, och uttag/brytare ser ut som vanliga (och 110V i badrum) möblerat med hyffsat mkt ikea möbler & lampor med - men skulle kunna vara en photoshop-konstruktion för å promote:a firman =)

Tvättmaskinerna är från Ipso, har ingen koll på mynt-maskiner så kan inte säga nåt om hur vanliga de är i Sverige.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.