för en gånsg skull tyckte jag det var billigt. Den där utsikten kan man döda för...
Kalasclas skrev:
[länk]
 
John Pohlman skrev:
Vet inte ifall detta är direkt coolt. Men annorlunda är det iaf:

[länk]
Coolt!

Såna har vi gott om i Blekinge, speciellt i Karlskrona. Tyvärr görs inget med dem utan de bara "försvinner" i buskaget.

/S
 
bjomape skrev:
[länk]

En del rum känns lite väl plottriga, men i övrigt väldigt trevligt.
Oj vilken fin kåk. 650m2 blir däremot jobbigt att dammsuga :)
 
Fabrikör Stava skrev:
för en gånsg skull tyckte jag det var billigt. Den där utsikten kan man döda för...
Väldigt fint hus, väldigt mycket krimskrams invändigt, konstigt man inte plockade bort en del inför fotograferandet. Huset för tankarna till någonstans vid.medelhavet.

/S
 
MagnusSt skrev:
Rätt härligt läge, Om man inte oroar sig för att havet ska höja sig.

[länk]

Märkligt, för att inte säga otroligt att man fick bygglov för det, flera av husen på bilderna ligger riktigt nära vattnet, och som du påtalar finns det ju en markant risk att havet höjer sig med tiden...


/S
 
steve5432 skrev:
Märkligt, för att inte säga otroligt att man fick bygglov för det, flera av husen på bilderna ligger riktigt nära vattnet, och som du påtalar finns det ju en markant risk att havet höjer sig med tiden...


/S
Vet inte hur det är i södra sverige, men här i stockholmstrakten är landhöjningen större än havsvattenhöjningen. Kan ju iofs ändras, men känns inte som ett orosmoment.

Skulle iofs inte vilja bo sådär själv, ser rätt torftigt ut, tycker jag...
 
igelkotten82 skrev:
[länk]

Annorlunda former på huset och rätt mycket skoj detaljer tyckte jag. Plåttak invändigt har jag aldrig sett i en villa men tycker nog det är rätt coolt på bild i alla fall..
Sådant tak inne har vi på jobbet också, tror inte det valdes där för att det var snyggt dock.
 
hahalj
igelkotten82 skrev:
[länk]

Annorlunda former på huset och rätt mycket skoj detaljer tyckte jag. Plåttak invändigt har jag aldrig sett i en villa men tycker nog det är rätt coolt på bild i alla fall..
Känns inte som ett hus jag skulle vilja ha som privatbostad, ren plåt inomhus?..nej tack för mig. Skulle dock funka utmärkt för ett mindre kontorsföretag.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.