CruZer skrev:
[länk]
Underbart, konstnärligt!
 
CruZer skrev:
[länk]
Jättehäftigt! Skulle kanske inte vilja bo där, men otroligt ballt
 
Henri skrev:
Underbart, konstnärligt!
Badrummet var ju... hmmm... fint? :rolleyes:
Nästan i stil med köksgardinerna och bordsduken. :D
Annars gillade jag det mesta av huset, helt klart platsar det i den här tråden.
 
Coolast är eldstaden på uteplatsen! Sen är ju tapeterna hysteriska, men vad spelar det för roll....
 
Oj. Jag citerade fel inlägg. Sorry Henri, det skulle varit Cruzers inlägg.
 
Drömhus2012 skrev:
Oj. Jag citerade fel inlägg. Sorry Henri, det skulle varit Cruzers inlägg.
Men jag instämmer i dina kommentarer om bordsduk och gardiner i köket. Och väggarna i badrummet är lite "för mycket".
 
Sjukt välstädat i garaget/arbetsbänken. Mangeln alldeles bredvid skruvstycket... Som gjort för smutsig vittvätt.... :S

Kalasclas skrev:
[länk]

Stort, maffigt men fruktansvärt litet kök... känns som en väldigt märklig planlösning med mycket döyta
 
Steffo1980 skrev:
Sjukt välstädat i garaget/arbetsbänken. Mangeln alldeles bredvid skruvstycket... Som gjort för smutsig vittvätt.... :S
Mangeln används nog inte, kolla avståndet mellan mangel & tvättstuga. Tom gräsklipparen verkar nytvättad.
 
billy_baver skrev:
Ja, det är möjligen läget som kostar. Behöver du fler exempel? ;)
[länk]
[länk]
[länk]
Fantasipriser. Vad är det som är så speciellt med centrala Båstad? Om man bara dömer efter bilderna kanske husen i mina ögon är värda runt 1,5-2,5 mille...


Uppenbarligen håller marknaden med, för de har ju fått sänka priserna en del och husen är fortfarande inte sålda.

/S
 
Mikael_L
DANNE_K_ skrev:
Riktigt nice. Tycker det på insidan ser ut som ett hobbithus ( [länk] )
Håller med 100%.
Min första tanke när jag började kolla bilderna var "Jag är Bilbo Bagger!" ... :)
 
  • Gilla
DANNE_K_
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.