Manberg skrev:
Sen undrar jag hur arkitekten tänkte när man placerar en ytterdörr kloss mot en annan vägg utan någon som helst väderskydd?
Haha, vilken miss! Undrar hur länge det dröjer innan dörrhandtaget slagit hål i putsen!

Sedan måste det vara förfärligt att vara granne till det här huset! Med tanke på strålkastarna rakt ut i tallskogen.....
 
"Sökes: Diskret villa med hemligt bunkersystem"

Är inte Fritzls hus till salu?
 
Det faktum att de hävdar att de sålt Disneyslottet talar också för att det är lite på skoj... =)
 
  • Gilla
JoakimJohansson
  • Laddar…
Jo, utsikten är verkligen guld där, men huset är högst mediokert och det är inte lika kul när det vinterstormar.
Jag har iofs inte varit inne där sedan det renoverades.

/ Fredrik
 
Barbapapa-huset kan inte finnas på riktigt, annonsen är ett hopkok av bilder från nätet, använd http://www.tineye.com så ser ni att vissa av bilderna är tagna från andra siter. Dessutom, 14 våningars privatboende precis vid strandkanten? Get real!
 
  • Gilla
xdigger
  • Laddar…
Vadå, går det inte att fynda huset för strax över 100000000kr? Fan också, behövde en sommarstuga. ;)
 
Bombyliidae skrev:
Barbapappas hus? Inkl vattenrutschkana.
[länk]
Var hittade du den här sidan/annonsen?
 
  • Gilla
Krille4
  • Laddar…
Det är en reklamploj. Det finns ingen sådan mäklarfirma. Det är två nissar på en reklambyrå, som har hittat på allt.
 
Tornhill 2 skrev:
Jo, utsikten är verkligen guld där, men huset är högst mediokert och det är inte lika kul när det vinterstormar.
Jag har iofs inte varit inne där sedan det renoverades.

/ Fredrik
Då kan du berätta var detta ligger...
 
Kollar man planlösningarna ser man att de är kolossen på Rhodos som de inrett. Pool i fötterna, vardagsrum i röven, matsal i axlarna och sovrum i huvudet.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.