4 361 842 läst · 32 081 svar
4362k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 892 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 892 inlägg
Börjat beta av den här överraskningen som mötte mig när jag kom hem från landet. Enligt grannen är det inte vind utan helt enkelt snötyngden efter helgens snöfall som tagit den.
Gratis ved mot nermontering & bortforsling i norra stockholm någon?
Gratis ved mot nermontering & bortforsling i norra stockholm någon?
Gjort färdigt köket.
Idag har jag inte kunnat göra någonting, så fort jag öppnade ytterdörren i morse så höll jag på att svimma av stanken av allt gödsel som spridits ut på åkrarna de senaste dagarna
Och inget regn väntas dom närmsta dagarna så det kommer lukta resten av veckan
Och inget regn väntas dom närmsta dagarna så det kommer lukta resten av veckan
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 084 inlägg
Köpte mer spackel. Och spacklat klart ett rum till :x
Dragit ur bultarna som höll fast de gamla gardingstångshållarna.
Och ringt en elektriker.
Dragit ur bultarna som höll fast de gamla gardingstångshållarna.
Och ringt en elektriker.
Jag har trixat met trösklarna mellan kök/hall och kök/sovrum, och bytt däck på dammsugaren.
Originaldäcken hade hysteriskt dåligt fäste så det kvittade nästan hur lite lutning trösklarna hade så fastnade den.
Men eftersom däckstorleken var identisk med 1/10rc bilar så limmade jag dit ett par nya ultra-soft race däck.
Originaldäcken hade hysteriskt dåligt fäste så det kvittade nästan hur lite lutning trösklarna hade så fastnade den.
Men eftersom däckstorleken var identisk med 1/10rc bilar så limmade jag dit ett par nya ultra-soft race däck.
skalman1 skrev:Jag har trixat met trösklarna mellan kök/hall och kök/sovrum, och bytt däck på dammsugaren.
Testat att jacka kolven?