Medlem
· Västra Götaland
· 652 inlägg
Jag är på om det blir bra rabatt.
I våras samlade de ihop en rejäl beställning på allt möjligt och begärde in offerter på detta. M.nu gav bäst pris då.
Både controllers och lösa enheter beställdes då. Tyvärr var det inte rätt läge för mig just då men nu kommer ju mörkret snart och då är det ju kul att automatisera lite...
Både controllers och lösa enheter beställdes då. Tyvärr var det inte rätt läge för mig just då men nu kommer ju mörkret snart och då är det ju kul att automatisera lite...
Medlem
· Västra Götaland
· 652 inlägg
Tyvärr missbrukades rabattkoden sist. Mitt förslag denna gång är att var och en som är med får en egen rabattkod som går att använda en gång (om detta är möjligt).
Var med sist men även nu om det blir av. Sist så var det en person som begärde in offerter utifrån att alla intresserade messade honom vad man ville ha. Fick därefter rabattkod som gällde en kort tid för egen beställning.
Troja - tar du på dig att samordna o gå ut m offert? Bra kanske att bums börja rulla excel o notera vad folk vill ha för kommer vi igång så rullar det snabbt in anmälningar.
Troja - tar du på dig att samordna o gå ut m offert? Bra kanske att bums börja rulla excel o notera vad folk vill ha för kommer vi igång så rullar det snabbt in anmälningar.