45 521 läst · 319 svar
46k läst
319 svar
Gruppbeställning z-wave?
Medlem
· Stockholm
· 207 inlägg
Mycket fint initiativ Troja!
Hur löser du det rent logistiskt?
Alla som bor i Sthlm eller nära nog kan ju mötas och hämta upp på samma plats. Men om man ska skicka runt prylar i hela Sverige så äter man upp vinsten ganska fort.
Hur löser du det rent logistiskt?
Alla som bor i Sthlm eller nära nog kan ju mötas och hämta upp på samma plats. Men om man ska skicka runt prylar i hela Sverige så äter man upp vinsten ganska fort.
Tanken är att jag samlar ihop det folk vill ha till en offert, skickar den till ett antal olika företag och ser vad de kan tänka sig att ge för prisförslag. Jag kommer poängtera att vi vill ha en varsin rabattkod eller liknande (om det är lösbart)
Efter det är klart så beställer var och en från den ÅF som gett bäst pris, alla med sin egen rabattkod. Jag kommer att distribuera ut en rabattkod per namn på intresselistan. Detta för att inte råka ut för samma sak som hände förra gången (koden spreds).
Låter det ok?
/
Johan
Efter det är klart så beställer var och en från den ÅF som gett bäst pris, alla med sin egen rabattkod. Jag kommer att distribuera ut en rabattkod per namn på intresselistan. Detta för att inte råka ut för samma sak som hände förra gången (koden spreds).
Låter det ok?
/
Johan
Medlem
· Stockholm
· 207 inlägg
Säljare som jag är så skulle jag vilja ha en garanti på hur mkt som ska beställas. Så om nån kod sprids skulle bara vara bra. Lägg en tidsram för att samla alla beställningar. Tex. Om vi beställer 100 enheter får vi X % i rabatt, 150 X+% osv. Om du Troja är adm så kan du hålla koll på vilken nivå vi ligger på, för att kunna pressa på för att vi beställer tillräckligt för att nå bästa rabattnivå.
Husägare
· Västernorrland
· 2 494 inlägg
Hej, är intresserad. Skall jag PM vad eller ?
Medlem
· Västernorrland
· 521 inlägg
Jag skriver snart ihop vad jag är intresserad av, men visst var det innan den 20/10 eller vill du ha det tidigare?
Kul att det verkar vara lite intresse för en gemensam beställning. Bra med deadline för beställningen den 20:e. Hoppas på snabbt svar från tillfrågade företag då jag gärna ha sakerna hemma till den 4:e (har en elektriker som ska göra kompletterande jobb i huset då).
Kul med en ny gruppbeställning! Jag var en av de som var med på förra, men det har ju blivit lite fler behov sedan sist...
Jag är intresserad av att köpa:
2 x Fibaro Smoke sensors
2-3 x Fibaro Motion Sensor
2-3 x Fibaro Insatsdimmer 500W
1 x Greenwave PowerNode
2 x Poly-Control Danalock dörrlås
kanske mer.
Jag är intresserad av att köpa:
2 x Fibaro Smoke sensors
2-3 x Fibaro Motion Sensor
2-3 x Fibaro Insatsdimmer 500W
1 x Greenwave PowerNode
2 x Poly-Control Danalock dörrlås
kanske mer.
Jag är intresserad av att köpa lite puckar men om det ska göras nu eller senare beror väldigt mycket på vad vi får för pris.
Är intresserad av följande:
1st Fibaro Smoke Sensor
3st Fibaro 2x1,5kW
2st Fibaro 3kW
1st Fibaro Motion Sensor
Men jag vill poängtera att det beror helt och hållet på priset.
Är intresserad av följande:
1st Fibaro Smoke Sensor
3st Fibaro 2x1,5kW
2st Fibaro 3kW
1st Fibaro Motion Sensor
Men jag vill poängtera att det beror helt och hållet på priset.
Medlem
· Västernorrland
· 521 inlägg
Liten önskelista:
2st Qubino insatsdimmer 200W
3st Aeon Labs Micro Illuminator
1st Fibaro Universal Sensor
Kan bli mer, kan bli nån grej mindre, men antagligen mer
2st Qubino insatsdimmer 200W
3st Aeon Labs Micro Illuminator
1st Fibaro Universal Sensor
Kan bli mer, kan bli nån grej mindre, men antagligen mer