Ja det kan jag göra.

Alla skickar till mig så sammanställer jag. Butik, artikelnummer och antal borde ju vara enough.
 
Butik/artikelnr skippade vi sist, tror det bara blir rörigt eftersom vi kommer vilja jämföra olika butiker.

Det finns inte så många Z-waveprodukter så så länge beskrivningen är tillräckligt utförlig bör det funka att ex. bara skriva Fibaro reläswitch 2x1,5 eller Aeon sensor 4-in-1.
 
troja skrev:
Ja det kan jag göra.

Alla skickar till mig så sammanställer jag. Butik, artikelnummer och antal borde ju vara enough.
Behöver lite tid att fundera. När vill du ha uppgifterna senast?
 
Jag är också intresserad! Kom med en tidpunkt då man senast ska ha lagt en beställning :)
 
Tjena, pm:at dig Troja.
Är väl rimligt att intresseanmälan ligger öppen typ två veckor sen ut med offertbegäran och svar inom en vecka?
Bra initiativ - behöver fylla på lite och tydligen är wall plug 2 på gång.
 
Noterat!

Ja vi bestämmer att jag skickar offertförfrågan den 20/10 och siktar på ett avgörande tills 27/10.

Skriv i tråden eller skicka ett pm!
 
Köpte en hel del sist, men fyller gärna på med fler puckar! Jag återkommer med önskelista!
 
Johan_A_M
Bra initiativ! Jag var också med sist och köpte rätt mycket men kan behöva fylla på en del. Det blev lite känsligt förra gången för det släpptes lite för mycket detaljinfo i tråden efteråt, minns inte exakt men vi får vara noga med att lyssna på kriterierna för affären. Det blev väl också så att det sakta men säkert rullade på rätt ordentligt med folk som adderade saker så jag tror tråden var öppen länge, och det borde ju också ha betydelse för vad det blir för slutgiltig rabatt.
Återigen, bra initiativ, jag återkommer med beställningslista!
 
Redigerat:
Jag är gärna med och beställer.

Är helt ny på detta. Kan man få ställa ett par frågor.

Jag har endel nexa produkter och skulle gärna vilka använda dom.
Om jag fattat rätt så funkar zipabox duo till detta. Finns det fler?
Är zipabox ett bra val eller borde jag tänka om?

Är fibaro motion sensor bra? Går det att stänga av så den inte lyser i olika färger.

Andra allmänna tips tas gärna emot.

Mvh Peter
 
Hej

Ja Zipabox funkar med nexa. Alternativet är väl Vera+Rfxcom...

Har ingen aning om sensorn är bra eller ej.

Kan meddela att vi nu passerat 30000 i varuvärde på den blivande offerten.

/
Johan
 
En komplettering till Offertförfrågan till företagen.

Hur ställer dom sig till om man beställer några saker till utöver de första produkterna.
Vad blir det för rabatt på de extra delarna.

Om priset blir bra så kanske man köper någonting extra.
 
Förra gången växte beställningen ordentligt när rabatten presenterades och det var inga problem.
 
  • Gilla
gizmo007
  • Laddar…
gizmo007 skrev:
En komplettering till Offertförfrågan till företagen.

Hur ställer dom sig till om man beställer några saker till utöver de första produkterna.
Vad blir det för rabatt på de extra delarna.

Om priset blir bra så kanske man köper någonting extra.
Jag har ju väldigt svårt att tro att de nekar merköp...

Dock behöver vi få in fler på önskelistan för att få en så bra deal som möjligt! Tråkigt att man inte var med förra gången så man har en aning om vilken rabatt det skulle kunna landa på...
 
Redigerat:
  • Gilla
gizmo007
  • Laddar…
Johan_A_M
Insåg plötsligt att du behöver lite mer substans för att kunna fråga företagen, inte bara massa "Jag är intresserad" som jag själv skrev... Jag kan tänka mig att köpa åtminstone 10 Fibarokomponenter (ingen HC2, den köpte jag förra gången) och två Netatmo-mätare till.
 
Noterat!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.