84 963 lÀst · 725 svar
85k lÀst
725 svar
YEEEEEEESSSS!
YEEEEEEESSSS!!!
Hittade riktig Norrlands Falu i JĂ€mtland đđ
Gourmand som man Àr, fick jag Àven med mig en annan falu hem, skaplig Àven den.
I jÀmförelse sÄ ni förstÄr min smak, sÄ Àr Scans falukorv oÀtlig.
Hittade riktig Norrlands Falu i JĂ€mtland đđ

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Gourmand som man Àr, fick jag Àven med mig en annan falu hem, skaplig Àven den.
I jÀmförelse sÄ ni förstÄr min smak, sÄ Àr Scans falukorv oÀtlig.

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Yeeeessss
Om mindre Àn 95h stÄr jag pÄ 3Arena och kollar pÄ Kent.
Hade biljett till sista konserten 17e december 2016 men lÄg hemma med magsjuka nÀr tonerna till Sista sÄngen tonade ut...
Om mindre Àn 95h stÄr jag pÄ 3Arena och kollar pÄ Kent.
Hade biljett till sista konserten 17e december 2016 men lÄg hemma med magsjuka nÀr tonerna till Sista sÄngen tonade ut...
YEEESS!
Fick nyss veta att jag vunnit sex plattor kaffe, alltsÄ 72 paket Löfbergs Lila samt en kaffebryggare.
Vinsten ska visserligen hĂ€mtas i Charlottenberg, 25 mil hemifrĂ„n, men det Ă€r ju kul med en roadtrip đ
Fick nyss veta att jag vunnit sex plattor kaffe, alltsÄ 72 paket Löfbergs Lila samt en kaffebryggare.
Vinsten ska visserligen hĂ€mtas i Charlottenberg, 25 mil hemifrĂ„n, men det Ă€r ju kul med en roadtrip đ
YESSSS!
Hade konstigt laddtrycksproblem pĂ„ bilen, kom fram till att magnetventilen för wastegaten inte verkade frisk. Hade för mig att jag köpte tvĂ„ sĂ„dana för nĂ„gra Ă„r sedan. Kollade orderhistoriken och mycket riktigt, tvĂ„ inköpta 2019, orörda sedan dess. Nu funkar allt som det ska. EkorrförrĂ„det levererar igen đ
Hade konstigt laddtrycksproblem pĂ„ bilen, kom fram till att magnetventilen för wastegaten inte verkade frisk. Hade för mig att jag köpte tvĂ„ sĂ„dana för nĂ„gra Ă„r sedan. Kollade orderhistoriken och mycket riktigt, tvĂ„ inköpta 2019, orörda sedan dess. Nu funkar allt som det ska. EkorrförrĂ„det levererar igen đ
Renoveringsnovis
· BÀsterort
· 1 021 inlÀgg
Trots att jag lovat att tona ner min surgubbe-persona sĂ„ mĂ„ste jag protestera lite hĂ€r. KorvĂ€lskare som jag Ă€r har jag testat samtliga korvar i Ănge Charks sortiment och med undantag av falukorven (som jag har för mig att dom kallar Ăngekorv) som Ă€r godkĂ€nd sĂ„ Ă€r resten av deras korvar direkt dĂ„liga. MĂ„hĂ€nda att dom Ă€r en smĂ„skalig producent etc. men speciellt bra Ă€r dom inte. Lite trist eftersom man vill stödja lokalt och smĂ„skaligt men nĂ€r man gör bĂ„de trĂ„kig och dĂ„lig (lĂ„g kötthalt, rökarom etc.) korv sĂ„ ........L lob skrev:
TrÄngsvikens Chark Àr dÀremot riktigt bra överlag. Korven Àr men favorit frÄn dom Àr blodpuddingen som Àr 10+